arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸

رئیس سازمان تنظیم مقررات: در دو سال اخیر به دلیل مدیریت غیر تخصصی، هم درآمد رایتل افت کرده و هم مشترکینش/ دروغ است، مصوبه شبانه‌ای در کار نبوده/ در مقطعی با مدیرعاملی یک فعال سیاسی بر همراه اول مخالفت کردیم/ خانمها در این دوره وزارت ارتباطات، دارای مسندهای مهمی شده‌اند، از مدیرکل استان تا معاون سازمان تنظیم مقررات/ اظهارات خلاف واقع مهرنوش قابل پیگیری حقوقی و قضایی است

حسین فلاح جوشقانی گفت: خانمها در این دوره وزارت ارتباطات، دارای مسندهای مهمی شده‌اند، از مدیرکل استان تا معاون سازمان تنظیم مقررات. از پیشنهاد مدیرعاملی یکی از زنان متخصص و با تجربه کشور بر مسند رایتل از سوی شستا استقبال می‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

حسین فلاح جوشقانی گفت: در دو سال اخیر به دلیل مدیریت غیر تخصصی، هم درآمد رایتل افت کرده و هم مشترکینش.

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات با بیان مطلب فوق گفت: اولین بار نیست با مدیریت غیرتخصصی بر اپراتورها مخالفت میکنیم، در مقطعی با مدیرعاملی یک فعال سیاسی بر همراه اول مخالفت کردیم، با سرپرست رایتل که سالها مدیرمالی هم بود مخالفت کردیم، مگر آقای عطوفی با سالهای سال تجربه مدیریت تجاری و اقتصادی در همراه اول بر رایتل مدیریت نکرد؟ نتیجه چه بود؟ مدیرعامل فنی دلایل محکمی دارد.

وی افزود: مصوبه شبانه‌ای در کار نبوده، دستور جلسه کمیسیون از هفته‌ای قبل برای اعضا ارسال می‌شود، کمیسیون متشکل از سازمان برنامه، وزارت اقتصاد، دستگاههای نظامی و امنیتی و نیز فعالین بخش خصوصی است. بر این مصوبه اجماع بوده است.

جوشقانی تصریح کرد: خانمها در این دوره وزارت ارتباطات، دارای مسندهای مهمی شده‌اند، از مدیرکل استان تا معاون سازمان تنظیم مقررات. از پیشنهاد مدیرعاملی یکی از زنان متخصص و با تجربه کشور بر مسند رایتل از سوی شستا استقبال می‌کنیم.

رئیس سازمان تنظیم مقررات همچنین افزود: اظهارات خلاف واقع روز گذشته خانم مهرنوش قابل پیگیری حقوقی و قضایی است..

منبع : ایران

نظرات بینندگان