arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

سه تن از شروران جنوب پایتخت دستگیر شدند

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری سه فرد شرور در جنوب پایتخت که نزاع دسته جمعی ایجاد کرده بودند خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری سه فرد شرور در جنوب پایتخت که نزاع دسته جمعی ایجاد کرده بودند خبر داد.

 سرهنگ یعقوبعلی رجبیان در این باره اظهار کرد: اواخر شهریور ماه سال جاری وقوع نزاع دسته جمعی در محله پیروزی به پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران اطلاع داده شد بنابراین رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران به محل اعزام شدند تا موضوع را بررسی کنند گفت: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات میدانی مطلع شدند که در این محل نزاع دسته جمعی اتفاق افتاده و طی این نزاع چند تن با یکدیگر درگیر شده‌اند که این درگیری موجب ایجاد بی‌نظمی و رعب و وحشت شهروندان شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت با تاکید بر اینکه این افراد پیش از رسیدن ماموران به محل متواری شده‌ بودند افزود: تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهمان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران مخفیگاه سه نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری را در حوالی خیابان نبرد شناسایی کردند و با انجام هماهنگی‌های قضایی، متهمان پرونده را به اتهام درگیری و ضرب و جرح و اخلال در نظم عمومی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 

به گفته سرهنگ یعقوبعلی رجبیان متهمان پرونده که از اراذل و اوباش سطح دار بوده و پیش‌تر نیز با همین جرائم دستگیر شده‌اند، برای سیر مراحل قانونی پس از بازجوئی اولیه در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان