arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

نمایندگان نزدیک به ترامپ در کنگره به فسادمالی متهم شدند

دو سناتور نزدیک به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا متهم به فساد اقتصادی شده‌اند و یکی از آنان نیز از مقام خود استعفا داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دو سناتور نزدیک به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا متهم به فساد اقتصادی شده‌اند و یکی از آنان نیز از مقام خود استعفا داده است.

به گزارش مهر به نقل از ام اس ان بی سی،‌ « دانکن هانتر» و «کریس کولینز»، دو نماینده اول اعضای حزب جمهوری‌خواه کنگره آمریکا که از جمله مهمترین و برجسته‌ترین حامیان ترامپ به شمار می‌روند، متهم به فساد مالی شده‌اند.

در همین ارتباط نیز گفته شده «کریس کالینز» که به علت فساد مالی و سرمایه گذاری غیر قانونی در یک شرکت زیست فناوری استرالیایی در دادگاه محاکمه شده بود، از سمت نمایندگی استعفا کرد.

کریس کالینز، نماینده نیویورک از اولین نمایندگان حامی ترامپ قبل از انتخابات سال ۲۰۱۶ بود.

همچنین نماینده دیگر کنگره، «دانکن هانتر» و همسرش متهم هستند که ۲۵۰ هزار دلار ازپول های گردآوری شده برای کمپین انتخاباتی را برای هزینه مسافرت شخصی، هزینه تحصیل فرزندان و دیگر هزینه های شخصی صرف کرده اند و او نیز ممکن است مجبور به استعفا شود.

اتهام این دو نماینده کنگره به فساد مالی در شرایطی است که همزمان انتقادات از ترامپ در آمریکا بالا گرفته و نمایندگان مخالف در کنگره به دنبال استیضاح و برکناری او می‌باشند.

تازه ترین نظر سنجی‌ها در آمریکا حاکی از حمایت نزدیک به نیمی از آمریکایی‌ها از استیضاح ترامپ توسط کنگره است.

نظرات بینندگان