arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

واکنش سعد حریری به شایعه هدیه ۱۶ میلیون دلاری اش به یک مدل اهل آفریقای جنوبی: هر چقدر به من حمله کنند، به کار ادامه خواهم داد / آنچه آن را تحمل نخواهیم کرد فروپاشی لبنان است

نخست‌وزیر لبنان به صورت تلویحی گزارش روزنامه آمریکایی درباره پرداخت پول به مدل اهل آفریقای جنوبی را رد کرد و آن را حمله سیاسی به خود خواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان به گزارش روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» مبنی بر اقدام الحریری در پرداخت 16 میلیون دلار به یک مدل اهل آفریقایی جنوبی واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش «رأی‌الیوم»، الحریری گفت: هر چقدر به من حمله کنند و هر چقدر بنویسند و (اقداماتی) انجام دهند من به کار ادامه خواهم داد و متوقف نخواهم شد. درست است ما اوضاع اقتصادی سختی داریم و به همین دلیل باید تصمیم‌های جسورانه‌ای بگیریم، این امر غیرقابل بحث است زیرا آنچه آن را تحمل نخواهیم کرد فروپاشی کشور است.

وی ادامه داد: هر زمانی دستاوردی داریم کسی می‌آید و به آن حمله می‌کند. برخی سیاستمداران مدعی‌اند که گناهی در اتفاقات ندارند و این در حالی است که اوضاع فعلی ما نتیجه اختلافات میان همه احزاب سیاسی از جمله جریان المستقبل (جریان خود الحریری) است.

بر اساس گزارش شبکه لبنانی «الجدید» «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان که در سخنانی به اوضاع مالی این کشور و تظاهرات لبنان پرداخته بود، به الحریری هم اشاره و اعلام کرد: دولت و نخست‌وزیر آن سعد الحریری هدف گرفته شده‌اند، اقداماتی که از درز پیدا کردن برخی اخبار مشکوک مبنی بر ضرورت استعفای دولت آغاز شد تا اینکه بر روی خود شخص الحریری متمرکز شد.

در همین ارتباط، یک منبع لبنانی به «روسیا الیوم» گفت، گزارش روزنامه آمریکایی علیه نخست‌وزیر لبنان به نزدیک شدن وی به حزب‌الله و جریان رئیس‌جمهور این کشور در ارتباط است و واشنگتن پیام سرزنش‌آمیز خود را اینگونه برای الحریری فرستاده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان