arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

مورگان فریمن تهیه‌کننده و بازیگر «لوکا مورتیس» شد

بازیگر سرشناس برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلمی درام و تهیه کنندگی آن اعلام آمادگی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازیگر سرشناس برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلمی درام و تهیه کنندگی آن اعلام آمادگی کرد.

 به نقل از ورایتی، مورگان فریمن در فیلم درام «لوکا مورتیس» ساخته پیتر گرینوی نقش‌آفرینی و آن را تهیه می‌کند.

مورگان نقش نویسنده‌ای را بازی می‌کند که آخرین ماجراجویی بزرگش به احتمال زیاد مرگ خواهد بود. او که در منطقه لیتل ایتالی واقع در نیویورک سیتی زندگی می‌کند، مدتی از کار جدا می‌شود و همراه با خانواده‌اش به شهر لوکا در ایتالیا سفر می‌کند تا بتواند ریشه‌های خانواده‌اش را کشف کند و کارهای ناتمام زندگی‌اش را انجام بدهد.

مورگان این فیلم را همراه لوری مک‌کریری و همچنین شریک گرینوی یعنی کیس کاساندر تهیه می‌کند. «لوکا مورتیس» پانزدهمین فیلمی است که کاساندر در ساخت آن با گرینوی همراهی می‌کند. قرار است فیلمبرداری این پروژه از مارس ۲۰۲۰ آغاز شود.

گرینوی یکی از برترین کارگردان‌های بریتانیاست که از آثار قابل توجه او در گذشته می‌توان از «کتاب پروسپرو»، «آشپز، سارق، سیمش و محبوبش»، «قرارداد وکیل» و «غرق شدن با ارقام» نام برد.

مک‌کریری گفت: من و مورگان سال‌هاست که هوادار آثار پیتر بوده‌ایم و خیلی حس خوشحالی می‌کنیم که فرصت کار کردن با او را به دست آورده‌ایم.

فریمن برای فیلم «عزیز میلیون دلاری» برنده جایزه اسکار و برای فیلم‌های «دانش خیابانی»، «راندن خانم دیزی»، «رستگاری شاوشنک» و «اینویکتوس» نامزد دریافت این جایزه شده است. او اخیرا نقش یک رییس‌جمهور خیالی ایالات متحده را در فیلم «فرشته سقوط کرده است» ایفا کرد. وی سال ۲۰۱۷ جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای را از انجمن بازیگران دریافت کرد.

از دیگر فیلم‌های شرکت رولیشنیز انترتینمنت می‌توان به «۵ طبقه بالا»، «عنکبوتی تنها آمد» و «اینویکتوس»‌ اشاره کرد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان