arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

نظر ترامپ درباره مافیا: آدم‌های بسیار خوبی هستند!

آدام شف، رئیس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت، راهی که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده درباره اوکراین در پیش گرفته و به دنبال دستاویزی علیه جو بایدن، رقیب سیاسی خود است، شبیه به اقدامات مافیا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا فکر می‌کند، رئیس جمهوری این کشور شبیه به رئیس مافیا عمل می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، آدام شف، رئیس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت، راهی که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده درباره اوکراین در پیش گرفته و به دنبال دستاویزی علیه جو بایدن، رقیب سیاسی خود است، شبیه به اقدامات مافیا است.

این تشبیه از سوی آدام شف و بسیاری دیگر از مقام‌های آمریکایی در حالی است که در ۲۰۱۳ و سه سال پیش از آنکه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، در برنامه شبکه خبری سی. بی. اس و در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال با یک گروه تبهکار تجارت کرده یا خیر، گفته بود: تا آنجا که ممکن است سعی کرده‌ام از چنین گروه‌هایی فاصله بگیرم.

می‌دانید در نیویورک بزرگ شدم و تجارت می‌کنم. ممکن است یکی از این شخصیت‌ها در آنجا بوده باشند، اما من دوست دارم از آن گروه فاصله بگیرم. با این حال گاهی که با تعدادی از این افراد دیدار داشتم به نظر می‌رسید آن‌ها افراد بسیار خوبی باشند.

ترامپ که این خانواده‌های تبهکار را افراد بسیار خوبی توصیف کرده و آن‌ها را ستوده است، در توصیه‌ای گفت: فقط کافی است شما به آن‌ها بدهکار نباشید. به آن‌ها پول بدهکار نباشید.

شاید اظهارنظر‌های ترامپ درباره افرادی که خلاف قوانین رفتار می‌کنند، در اظهارنظرش درباره راهپیمایی نئونازی‌ها در شارلوتزویل، ویرجینیا در اوت ۲۰۱۷ بازتاب داشت که در جریان آن یک معترض به آن‌ها کشته شد؛ ترامپ در آن زمان گفت، در دو گروه آدم‌های بسیار خوبی هستند.

در برج ترامپ در نیویورک که اوایل دهه ۱۹۸۰ ساخته شد، از سیمان آماده‌ای استفاده شده که در آن زمان کمپانی‌اش تحت کنترل "تونی سالرنو" از روسای مافیا و سایر روسای این گروه‌های خلافکار بود.

نظرات بینندگان