arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

افزایش سقف برداشت پول از خودپرداز‌ها تا ۵۰۰ هزار تومان

ناظر پولی منطقه غرب بانک مرکزی گفت: سقف برداشت پول از خودپردازها در ایام اربعین از ۲ میلیون ریال به پنج میلیون ریال افزایش می‌یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

ناظر پولی منطقه غرب بانک مرکزی گفت: سقف برداشت پول از خودپردازها در ایام اربعین از ۲ میلیون ریال به پنج میلیون ریال افزایش می‌یابد.

حسین تابان در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ایلام گفت: وجه نقد و ایران چک به اندازه کافی در بانک‌های مسیر تردد زوار تامین شده است و زوار برای تهیه پول نقد با مشکل مواجه نخواهند شد.

وی با بیان اینکه کشیک واحدهای خزانه در استان‌های مرزی ایلام، کرمانشاه و خوزستان مستقر می‌شود، یادآور شد: با توجه به حجم تردد زوار در صورت نیاز خزانه فرعی نیز در مرز بین‌المللی مهران برای تامین پول استقرار می‌یابد تا به پول رسانی سیار به مهران نیازی نباشد.

ناظر پولی منطقه غرب بانک مرکزی افزود: سال گذشته در برخی مواقع برای تامین اعتبار بانک‌ها و خودپردازها، پول رسانی به صورت سیار انجام که به دلیل حجم بالای ترافیک مسیر با وقفه مواجه می‌شد.

خودپرداز

تابان تاکید کرد: امسال تلاش می شود مشکلات سال قبل برطرف شود و به این منظور از مکان‌ جانمایی خودپردازها و همچنین خدمات بانک‌ها به زوار در مرزها به صورت مرتب بازدید می‌شود.

وی به هماهنگی و همکاری همه بانک‌ها برای ارائه خدمات مناسب و مطلوب به زوار در زمینه بانکی و تامین پول و ارز مورد نیاز تاکید کرد.

سرپرست نظارت پولی بانک مرکزی نیز در این نشست گفت: تامین وجه نقد یکی از دغدغه‌های بانک مرکزی در ایام تردد زوار اربعین به کشور عراق است.علی حسنی با بیان اینکه هیچ مشکلی در خصوص تامین پول در مسیر تردد زوار وجود ندارد، افزود: سه نیروی ناظر پولی در مناطق مرزی مستقر است و باید هر مشکلی از نظر تامین ایران چک، ارز و پول به آنها اطلاع داده شود تا در کمترین زمین مورد رسیدگی قرار گیرد.

بر اساس اعلام مقامات کشوری سالانه در رفت و برگشت حدود شش میلیون زائر در ایام اربعین از مبادی رسمی کشور به همایش بزرگ پیاده روی اربعین تردد دارند که حدود ۶۰ درصد آنها مرز مهران را برای تردد خود انتخاب می‌کنند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان