arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸

هیات فوتبال خراسان رضوی: بلیت ‌های بازارسیاه بازی شهرخودرو - پرسپولیس دارای کدملی بوده و قابل پیگیری هستند

دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی با بیان اینکه برای تمامی بلیت‌های بازی فردا کدملی منحصر به فرد تعریف شده و قابل رصد است، گفت: فوتبال ایران و تیم پرسپولیس یکی از اسطوره های خود را از دست داده و بدون شک هواداران مشهدی حرمت عزادار بودن تیم میهمان را حفظ خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی با بیان اینکه برای تمامی بلیت‌های بازی فردا کدملی منحصر به فرد تعریف شده و قابل رصد است، گفت: فوتبال ایران و تیم پرسپولیس یکی از اسطوره های خود را از دست داده و بدون شک هواداران مشهدی حرمت عزادار بودن تیم میهمان را حفظ خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان خراسان رضوی، محسن حیدری صبح امروز و در گفتگو با برنامه تلویزیونی «صبح خراسانی» به تشریح آخرین اخبار و حواشی درخصوص دیدار فردا تیم شهرخودرو با پرسپولیس تهران پرداخت و اظهارکرد: بلیت فروشی این بازی از طریق سایت باشگاه شهرخودرو در حال انجام است و هرکدام از هواداران با کدملی خود میتوانند اقدام به خرید کنند.

حیدری با بیان اینکه براساس قوانین فوتبال، 90 درصد سکوهای ورزشگاه متعلق به تیم میزبان است، گفت:: به همین منظور تدبیری اندیشیده شد تا در آغاز فرآیند بلیت‌فروشی، هواداران شهرخودرو بلیت خود را خریداری کنند ولی از نخستین ساعات بامداد امروز، امکان خرید بلیت برای همگان فراهم شده است.

وی در خصوص بازارسیاه بلیت فروشی نیز افزود: این موارد بسیار محدود بوده ولی در عین حال برای هر بلیت، یک کد ملی تعریف شده و به راحتی خریدار اصلی بلیت قابل شناسایی است؛ موارد تخلف به دستگاه های امنیتی گزارش شده و برخورد مقتضی نیز صورت گرفته است.

دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی با بیان اینکه ورزشگاه امام‌رضا(ع) 22 هزارنفر ظرفیت دارد، گفت: تا صبح امروز 13 هزار بلیت فروخته شده و مشکلی در فرآیند خرید الکترونیکی وجود ندارد.

حیدری در ادامه تصریح کرد: از شهروندان فهیم مشهدی تقاضا داریم تحت هیچ شرایطی بدون پرینت بلیت الکترونیکی در اطراف ورزشگاه و ورودی‌های استادیوم حاضر نشوند چراکه اجازه ورود نخواهند داشت و نیروی انتظامی نیز با این افراد برخورد قانونی خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به درگذشت مرحوم جعفر کاشانی، اسطوره فوتبال ایران و پیشکسوت تیم پرسپولیس، گفت: مردم مشهد پیوسته به میهمان‌نوازی شهره بوده‌اند و انتظار داریم فردا نیز حرمت عزادار بودن تیم میهمان را حفظ کنند.

دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری بسیار خوبی داشته‌اند و تمهیدات مناسبی نیز برای جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین در خیابان های اطراف ورزشگاه پیش‌بینی شده ولی در عین حال تقاضا داریم هواداران عزیز حتی‌الامکان با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در استادیوم حضور پیدا کنند و درصورت استفاده از خودرو شخصی نیز از پارکینگ بزرگی که توسط آستان قدس رضوی در میدان فردوسی پیش‌بینی شده، استفاده نمایند.

نظرات بینندگان