arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۹۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۰

انتقاد یالثارات: کدام دولت از زمان مادها توانسته 4ماهه ارزش پول ملی را نصف کند؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هفته نامه یالثارات در ستون سیاست به روایت یک همولایتی در مطلبی تحت عنوان 'فتوحات اقتصادی' نوشت:از قدیم فتوحات نامه‌نویسی از رایج‌ترین اقدامات فرهنگی آدم‌های قدرتمند، جهانگیر و جهاندار بوده و امثال سلطان محمود غزنوی، نادرشاه، فتحعلی شاه، ناصرالدین شاه، کلنل لیاخوف روسی (همانی که مجلس به توپ بست!) و حتی هولاکوخان مغول یک قسمتی از دفتر و نهاد تحت امرشان را به نوشتن فتوحات و دستاوردهای اختصاص داده‌اند، تا همگان به ویژه آیندگان بدانند که چه سلاطین و حاکمان گل و سنبلی بر مملکت مسلط بوده و چه دسته گل ها که به سر ملت نزده‌اند!

در همین راستا و از آنجا که سلاطین و حاکمان قوه‌ مجریه در طول چند سال اخیر، اصولاً آدم‌‌های به شدت متواضع و گمنامی بوده‌اند و زیردستانشان در دفتر و نهاد ریاست جمهوری در شبانه‌روز 27 ساعت به خواندن و پیگیری میلیون‌ها نامه مردمی مشغولند و دیگر وقتی برای نگاشتن و ثبت فتوحات قوه مجریه در طول سنوات ماضیه نداشته و ندارند؛ لذا خارج از انصاف دیدیم اگر بتوانیم پیروزی‌ها و موفقیت‌های دولت دهم را بنویسیم و ننویسیم (البته روزنامه دولتی ایران هم چون تمام وقت مشغول ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است مجالی برای نگاشتن فتوحات دولت نداشته و ندارد.)

و اما امهات و اهم فتوحات پی‌درپی دولت دهم در حوزه اقتصاد به شرح زیر می‌باشد! (چون دستاوردهای اقتصادی دولت دهم چشمگیرتر و شایان توجه‌تر بوده‌اند! لذا از اینجا شروع کردیم.)

1- کاهش ارزش پول ملی به نصف در طول 4 ماه (کدام دولت از زمان مادها تا الان چنین سریع و ضربتی ارزش پول ملی را نصف و کام مردم را شیرین نموده؟)

2- افزایش قیمت طلا به دو برابر، ظرف همان مدت 4 ماه (انصافاً کدام دولت در طول تاریخ بشر توانسته این قدر زحمتکش و کاری باشد که با یک دست ارزش پول ملی را نصف کند و در همان زمان با دست دیگر قیمت طلا را دو برابر بنماید؟)

3- تشویق ملت به خروج سپرده‌های‌شان از بانکها (میزان خروج سپرده‌های بانکی در طول 4 ماه اخیر در هیچ مقطعی از تاریخ ایران سابقه ندارد و به ویژه در مقایسه با زمان مادها!)در همین رابطه شنیده شده بانک جهانی با ارسال نامه‌ای محرمانه از دولت دهم خواهش کرده سازوکار چگونگی تشویق مردم به خروج ضربتی و بی‌سابقه پول‌های‌شان از نظام بانکی را جهت ثبت در تاریخ بانکداری و آموزش و عبرت سایر کشورها و جوامع در اختیار بانک جهانی قرار دهد!

4- در مسیر تحقق اهداف اصل 44 مبنی بر واگذاری امور مردم به مردم و همچنین در جهت تحقق طرح پنسم (مخفف پول نفت سرسفره مردم) طرح عملیاتی ضربتی قیف، نفت، حلق به صورت زیر در کار گروه تخصصی مربوطه تدوین شده و در همین ایام اجرایی خواهد شد و طبق معمول زمان اجرای آن اعلام نخواهد شد؛ مگر یک شب قبل از اجرا، آن هم توسط رئیس جمهور محبوب طی یک گفت‌وگوی صمیمی.
 
براساس این طرح ابتدای هر ماه در حلق هر ایرانی و یک قیف (فلزی یا پلاستیکی) قرار گرفته و مقداری نفت خام سنگین (میزان آن محرمانه است و در ستاد هدفمندی یارانه‌ در حال بررسی است به هر حال بین 2/5 تا 22/75 لیتر! پیش‌بینی می‌شود) آنگاه فرد مزبور خودش تصمیم می‌گیرد که سهمش از نفت را چگونه هزینه کند!

در صورت اجرایی شدن این طرح، بزرگ‌ترین تحول اقتصادی تاریخ بشر اتفاق می‌افتد و وزارت نفت، بانک مرکزی و وزارت دارایی فلسفه وجودی خود را از دست داده و منحل می‌شود! شاید هم در سازمان محیط زیست! با سازمان اوقاف یا حتی وزارت آموزش و پرورش ادغام شده و کارمندان‌شان به صورت دورکار به ادامه خدمت بپردازند!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
افسوس...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
0
حرف حق جواب نداره........کاش گوش شنوایی هم بود...افسوس
lمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
1
0
همش اثر تحریم هست این دولت یا هر دولتی بود همین بود برید مسیله هسته ای حل کنید همش درست میشه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
0
خیلی باحال بود . حقیقت تلخ و غم انگیز است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
1
16
خیلی باحال بود! حیف که دیر متوجه شدید این 8 سال برابر با 8000 سال عقب افتادگی است
نظرات بینندگان