arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۸

پیش بینی رگبار شدید باران و تگرگ تا سه شنبه در ۸ استان‌

سازمان هواشناسی از بارش باران شدید و تگرگ طی امروز تا سه شنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد. جمعه با فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، کرمان،‌ فارس، بوشهر، جنوب یزد، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان هواشناسی از بارش باران شدید و تگرگ طی امروز تا سه شنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش تسنیم،‌ امروز جمعه با فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، کرمان،‌ فارس، بوشهر، جنوب یزد، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا شنبه 13 مهر با تقویت این سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان رگبار شدید باران همراه با وزش شدید باد موقتی و رعد و برق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

همچنین فردا در جنوب شرق فارس و جنوب بوشهر نیز رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد روی می‌دهد.

روز یکشنبه از شدت سامانه بارشی در مناطق جنوبی کشور کاسته شده ولی فعالیت آن به شکل رگبار باران گاهی با وزش باد و رعد و برق در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان، جنوب فارس و جنوب بوشهر ادامه خواهد یافت.

طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 مهر با توجه به جریانات فصلی مرطوب جنوبی در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق روی خواهد داد.

سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز با توجه به عبور سامانه به نسبت ضعیف بارشی از شمال کشور در شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و در برخی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز در شرق تهران بارش پراکنده باران خواهیم داشت. از فردا تا دوشنبه آبهای جنوبی کشور در مرکز و شرق خلیج‌فاری،‌تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی شده است.

نظرات بینندگان