arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۸

هدیه سخاوتمندانه کودک 5 ساله به بیماران مبتلا به سرطان

یک کودک 5 ساله در اقدامی تحسین بر انگیز با اهدای هزاران اسباب بازی به بیمارستانی که وی را معالجه کرده بود جدیدترین تولد خود را جشن گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک کودک 5 ساله در اقدامی تحسین بر انگیز با اهدای هزاران اسباب بازی به بیمارستانی که وی را معالجه کرده بود جدیدترین تولد خود را جشن گرفت.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، امی نیوزوانگر ، مادر این کودک ، روز سه شنبه تصاویری را در فیس بوک منتشر کرد که نشان می داد پسرش وستون در اتوموبیلی با هدایای متعدد در راه بیمارستان بود. این پسر پیش از این خود نیز مبتلا به سرطان بود.

اکنون این پسر بخشنده درمان شده است اما تصمیم گرفت سلامتی خود را با اهدای هزاران هدیه به بیمارستان کودکان پنسیلوانیا ، جشن بگیرد. هدایای او شامل تعداد بسیار زیادی از اسباب بازی های محبوب کودکان مثل دایناسور پلاستیکی و توپ بود. البته شاید تعجب کنید که هزینه خرید هزاران اسباب بازی چگونه تامین شده است. این خانواده درخواست کمک برای خرید هدایا را از طریق شبکه های اجتماعی مطرح و یک فهرست از هدایای مورد علاقه کودکان نیز ایجاد کردند تا بر اساس این فهرست هدایا خریداری شوند.

وستون که در نوامبر 2016 به سرطان مبتلا شده بود ، در 26 سپتامبر 5 ساله شد. امسال وقتی مادرش از او پرسید چه هدیه ای می خواهد گفت: "من به چیزی احتیاج ندارم. می خواهم برای بچه های بیمارستان دایناسور و اسباب بازی بخرم."

اما حتی خود خانواده این پسر نیز تصور نمی کردند تا این حد در جمع آوری کمک های مردمی موفق باشند. تعداد هدایا به سرعت افزایش یافت و وستون به آرزوی خود یعنی شاد کردن بچه های مبتلا به سرطان که در بیمارستان تنها بودند شد.

 

نظرات بینندگان