arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۰

آمادگی پوتین برای گفتگو با مخالفان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه اعلام کرد گفتگو با مخالفان همچنان در دستور کار برنامه های نخست وزیر قرار ندارد اما وی برای چنین گفتگویی آماده است.

دمیتری پسکوف افزود گفتگو به رغم اینکه گفتگو با مخالفان در دستور کار برنامه های نخست وزیر قرار ندارد ، وی هیچگاه مذاکره با هیچ گروهی را جزء گروه های غیرقانونی رد نکرده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد که پوتین تاکنون از جانب گروه های مخالف درخواستی را برای گفتگو دریافت نکرده است.

ولادیمیر پوتین در نشستی که با حضور دست اندر کاران رسانه های جمعی روسیه برگزار شد بار دیگر آمادگی خود را برای دیدار با مخالفان سیاسی خود از جمله « اتحادیه رای دهندگان » اعلام کرد.

این اتحادیه گروهی مدنی محسوب می شود که توسط شماری از چهره های برجسته روسیه با هدف حمایت از حقوق رای دهندگان تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی ، روستم اداگامف وبلاگ نویس و بنیانگذار « اتحادیه رای دهندگان » روز پنجشنبه اعلام کرد که این اتحادیه هم اکنون فهرست موضوعات مورد بحث در دیدار با پوتین را در دست بررسی دارد.

پوتین در نشستی غیررسمی با هواداران فوتبال که بعدازظهر روز گذشته در سن پترزبورگ برگزار شد اعلام کرد که موضوعات سیاسی را در اینترنت از نزدیک دنبال نمی کند اما از سطح مباحثات سیاسی در جامعه رضایت دارد.
نظرات بینندگان