arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۰

سردار رادان: درصد گيرندگان شبكه‌هاي ماهواره‌اي بسيار کم شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه امنيت انتخابات را با تمام قدرت تامين مي‌کنيم، گفت: در مسير انتخابات هيچ‌گونه تخلف و ناامني را بر نمي‌تابيم و با آن برخورد خواهيم‌کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان، در يادواره 516 شهيد فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه، با تاکيد بر لزوم تبعيت از ولايت فقيه، گفت: کشتي ولايت، کشتي هدايت است و اگر شخصي خارج از مسير ولايت گام بردارد راهش به ناکجاآباد ختم مي‌شود.

وي افزود: شهدا از اول انقلاب تاکنون و تا فرداها تنها در مسير ولايت قدم نهاده و به اين جهت در تاريخ ماندگار شده‌اند.

رادان با بيان اينکه اگر از مسير ولايت فاصله بگيريم منحرف مي‌شويم، گفت: بايد همواره مطيع ولايت باشيم، همان‌گونه که شهدا مطيع ولايت بودند و تنها در اين مسير گام مي‌نهادند.

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به فتنه 88 گفت: در فتنه 88 يک بار ديگر آزمايش ولايت‌مداري رقم خورد و عده‌اي که جزو خواص بودند در اين آزمايش رد شدند، زيرا پشت سر ولايت حرکت نمي‌کردند.

رادان افزود: در فتنه 88 که يک کينه تمام عيار طراحي شده از سوي دشمنان داخلي و خارجي نظام بود، هدف نابودي انقلاب اسلامي ايران بود، اما آنها فراموش کرده بودند که ملت ما همواره پيرو ولايت و راه شهداست و اينکه همه مردم کشور ما روحيه بسيجي دارند.

وي با بيان اينکه دشمنان از ابتداي پيروزي انقلاب تاکنون همواره با ما در جنگ بوده‌اند، عنوان کرد: آنها يک روز جنگ سخت و در ادامه جنگ نرم و امروز جنگ هوشمند که درهم‌آميختگي جنگ سخت و نرم است را عليه ما راه انداخته‌اند.

رادان با بيان اينکه ورود و موفقيت افسران جوان ما در عرصه جنگ نرم سبب تعجب دشمنان شده، افزود: دشمنان در پايان جنگ تحميلي هشت ساله به اشتباه خود اعتراف کردند و مطمئنا در پايان اين جنگ هوشمند هم به اشتباه خود اعتراف مي‌کنند.

وي با اشاره به تحريم‌هاي دشمنان عليه نظام، گفت: اين. زماني براي ساخت يک نارنجک دستي مشکل داشتيم اما امروز جوانان ما موشک‌هايي مي‌سازند که قلب اسراييل و آمريکا را مي‌لرزاند.

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به فتنه‌هاي مختلف دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي، تصريح کرد: اين فتنه‌ها وسيله‌اي براي آزمودن ماست. در اين فتنه‌ها ناخالصي‌ها خواهد ريخت و تنها راه خالص ماندن هم بصيرت است و راه بصيرت هم حرکت پشت سر ولي فقيه است.

رادان در حاشيه يادواره 516 شهيد فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه با بيان اينكه براي تامين امنيت انتخابات تمام امکانات‌مان را آماده کرده‌ايم و با تمام قدرت، امنيت انتخابات را تامين مي‌کنيم، گفت: در اين مسير هيچ‌گونه تخلف و ناامني را بر نمي‌تابيم و با آن برخورد خواهيم‌کرد.

رادان همچنين درباره اجراي طرح امنيت اخلاقي، تصريح كرد: با اجرا اين طرح در حوزه پوشش شاهد وضعيت بهتري در جامعه بوده‌ايم، اگر چه هنوز هم راضي نيستيم و معتقديم بايد کار بيشتري شود.

وي افزود: در اين راستا تقاضا داريم دستگاه‌هاي ديگر نيز پاي کار بيايند که متاسفانه اين دستگاه‌ها به صورت جدي پاي‌کار نيستند.

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به طرح جمع‌آوري ماهواره، اظهاركرد: آمارهاي ما اين‌گونه نشان مي‌دهد که درصد گيرندگان شبكه‌هاي ماهواره‌اي بسيار کم شده است، البته بخشي از آن هم بواسطه اين بوده که صدا و سيما برنامه‌هاي خود را متنوع‌تر کرده است.
نظرات بینندگان