arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / احتمال افزایش قیمت بنزین / نقشه داعش برای انفجار در قم / اظهارات یک اصولگرا درباره تفکر کمونیستی دولت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

احتمال افزایش قیمت بنزین - وزیر نفت درباره احتمال سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه سال جاری گفت: هر چیزی در این حوزه ممکن است.

حمله دوباره ملخ‌ها در پیش است - وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد، در سه ماه پایانی سال جاری دوباره با هجوم گسترده ملخ های صحرایی در مناطق مناطق جنوبی کشور مواجه خواهیم بود.

بازداشت ۴۰۰ نفر در ٣۵ پرونده اقتصادی - فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: بالغ بر ۳۵ پرونده بزرگ و کلان اقتصادی را با همکاری دادستانی به مرحله اجرا گذاشتیم و با قاطعیت ۴۰۰ نفر از این افراد را دستگیر کردیم.

نقشه داعش برای انفجار در قم در سال 95  - سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: در سال 95 یک تیم تروریستی از داعش به کشور وارد و در کرمانشاه ساکن شد. با رصد اطلاعاتی توانستیم مخفیگاه آنها را شناسایی کنیم؛ در مرحله بعد ماموران نوپو یگان ویژه وارد عمل شده و چون تیم تروریستی مقاومت کرده و تسلیم نشدند همه آنها را به هلاکت رساند. این تیم تروریستی سه نفره که به جلیقه انتحاری مجهز بودند برای انجام یک عملیات انتحاری در داخل حرم حضرت معصومه (س) در قم عازم کشور شده بودند که خوشبختانه شناسایی و معدوم شدند.

سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌داران کاهش یافت  - شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد که از ساعت صفر بامداد سه‌شنبه( ۱۶ مهر ماه) میزان سوخت گیری با کارت جایگاه داران در پمپ‌بنزین ها به ۲۰ لیتر کاهش یافت. قبلا این مقدار ۳۰ لیتر بود. خودروها می توانند با کارت سوخت شخصی در هر نوبت ۶۰ لیتر سوخت گیری کنند.

تفکر کمونیستی در دولت؟ - محمدرضا باهنر با تاکید بر اینکه متاسفانه برای سرمایه‌های خرد در کشور هیچ فکری نمی‌شد گفت: چه راستی‌ها، چه چپی‌ها، چه اصولگراها و چه اصلاح‌طلبان هنوز رسوبات تفکرات کمونیستی دارند و در دولت و حکومت هم چنین تفکری وجود دارد و این تفکرات اجازه برخی از اتفاقات اقتصادی را نمی‌دهد و نگران این هستند که امپراتوری برخی‌ها گسترش یابد.

نظرات بینندگان