arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۸

ترامپ: هیلاری کلینتون کلاهبردار باید وارد رقابت‌ها شود/ او باید جنایت‌ها و بزهکاری‌های بزرگ خود را توضیح دهد

رئیس جمهور آمریکا از نامزد شکست خورده دموکرات‌ها در انتخابات سال 2016 خواست تا در انتخابات سال 2020 نیز شرکت کند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترامپ: هیلاری کلینتون کلاهبردار باید وارد رقابت‌ها شود/ او باید جنایت‌ها و بزهکاری‌های بزرگ خود را توضیح دهدرئیس جمهور آمریکا از نامزد شکست خورده دموکرات‌ها در انتخابات سال 2016 خواست تا در انتخابات سال 2020 نیز شرکت کند.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در پیامی در توئیتر از «هیلاری کلینتون» نامزد شکست خورده انتخابات سال 2016 خواست تا وارد رقابت‌های انتخاباتی سال 2020 شود.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «هیلاری کلینتون کلاهبردار باید وارد رقابت‌ها شود تا با تلاش آن را از "الیزابت وارن" برباید. تنها یک شرط وجود دارد.این کلاهبردار باید جنایت‌ها و بزهکاری‌های بزرگ خود از جمله اینکه چگونه و چرا 33 هزار ایمیل را پس از دریافت احضاریه "C" پاک کرد، توضیح دهد.»

ترامپ طی روزهای اخیر به شدت درگیر تحقیقات آغاز استیضاح مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل رسوایی مکالمه تلفنی با «ولودومیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین است.

فرایند استیضاح، از مجلس نمایندگان آمریکا آغاز می‌شود و در صورتی که اکثریت قانونگذاران در این مجلس (نصف به علاوه یک) موافق استیضاح باشند، روند کار به جریان خواهد افتاد. در ادامه، مجلس نمایندگان در صورت موافقت با استیضاح، از مجلس سنا می‌خواهد دادگاه تشکیل دهد و متهم را محاکمه کند. محکومیت قطعی رئیس‌جمهور که عزل او را در پی خواهد داشت مستلزم آن است که دو سوم سناتورها (۶۷ نماینده) به این موضوع رأی مثبت دهند و موافق آن باشند.

این در حالی است که پایگاه خبری «آکسیوس» گزارش داده ترامپ به دوستان و متحدانش گفته است که او درباره لکه ننگی که استیضاح بر روی میراث ریاست جمهوری او خواهد گذاشت، نگرانی دارد.

نظرات بینندگان