arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نا امنی آیفون برابر هکرها تا به روزرسانی گوشی های سری S10 سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

از نظر تاریخ تولید گوشی های هوشمند،  اپل همیشه به عنوان استاندارد طلایی امنیت سایبری شناخته شده است. اما دو هک اخیر ممکن است این برداشت را تغییر داده و اپل اکنون هدف اصلی هکرها باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی ریلمی ایکس یک به روزرسانی جدید دریافت کرد. این به روزرسانی جدید حاوی ویژگی های امنیتی و کاربردی متعددی است که می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طی روزهای اخیر اعلام شد که سامسونگ قصد دارد تا اوایل امروز یک نسخه بتا OneUI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 را برای سری  گلکسی S10 منتشر کند. اما اگرچه کاربران کره جنوبی هنوز هم برای به روزرسانی در رده اول قرار دارند اما براساس اطلاعاتی که از سوی نماینده سامسونگ در انجمن رسمی این شرکت منتشر شده است، این به روزرسانی به تاخیر خواهد افتاد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برند چینی اوپو به زودی یک گوشی جدید با دوربین 64 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون  730G وارد بازار می کند. این گوشی دارای به جز دوربین 64 مگاپیکسلی دارای سه دوربین دیگر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

OLEDگوشی جدید آنر V30 پرو در راه است و بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده است، قرار است شاهد یک گوشی هوشمند با دوربین 60 مگاپیکسلی و پردازنده Kirin 990 5G باشیم. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان