arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸

دستگیری خانم همسایه به اتهام تهدید مادر و دختری در شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری زنی که اقدام به تهدید همسایه دیوار به دیوارشان در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری زنی که اقدام به تهدید همسایه دیوار به دیوارشان در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی در این‌باره گفت: مدتی قبل زنی ۴۵ ساله ساکن شمال شرق تهران به پلیس فتا مراجعه و از فردی ناشناس که اقدام به تهدید او و دختر جوانش در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، شکایت کرد که در همین راستا تیمی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و در نخستین گام اظهارات شاکی اخذ شد.

وی ادامه داد:‌ شاکی به کارآگاهان پلیس فتا گفت که فرد مجهول الهویه اقدام به فحاشی و تهدید او و دخترش کرده و اقدامات او باعث شده تا آرامش زندگی خانوادگیشان به هم بریزد. این فرد همچنین در اظهارات اولیه به فرد خاصی شک و گمان نداشت.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه اقدامات مجرمانه متهم مستندسازی شد، گفت: با اخذ مجوز قضایی ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده تا این سرانجام با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی هویت متهم را که زنی ۳۷ ساله بود شناسایی کردند. همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد که این زن در نزدیکی محل سکونت شاکی ساکن بوده و دارای اختلافات قبلی با این زن است.

کاظمی با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به مقر پلیس فتا، افزود: از شاکی نیز دعوت شد تا نسبت به شناسایی متهم اقدام کند که پس از مواجهه حضور شاکی اعلام کرد که متهم همسایه دیوار به دیوارشان است و نمی‌داند چرا این زن دست به چنین کاری زده است، چرا که مشکلی با وی ندارد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم نیز اظهارکرد:‌متهم در بازجویی‌هایی انجام شده به بزه انتسابی اقرار کرد و گفت که با شاکی و دخترش همسایه است و از مدتی قبل بر سر مسائل همسایگی با هم دچار اختلاف شده‌اند و چون دختر شاکی در این اختلاف طرف مادرش را گرفته و بر سر او جیغ و فریاد کشیده تصمیم به انتقال گیری از این زن و دخترش گرفته و اقدام به تهدید آنان در فضای مجازی کرده است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه متهم از اقدامات خود ابراز پشیمانی کرد، گفت: پرونده‌ای در این خصوص برای متهم تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان