arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰

آرسنال و منچستریونایتد/ونگر به دنبال انتقام از فرگوسن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آرسنال فردا بیش ازهرچیزبه انتقام شکست 8 بر2 نیم فصل اول رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از منچستریونایتد می‌اندیشد.
 

به گزارش مهر،تیم فوتبال منچستریونایتد دربازی رفت که درسپتامبر سال2011 در اولدترافورد برگزار شد، با نتیجه پرگل 8 بر 2 مقابل آرسنال بحران زده به برتری رسید.این سنگین ترین شکست تاریخ باشگاه آرسنال مقابل من یونایتد بوده است.

این دو تیم نخستین بار در 13 اکتبر سال 1894 مقابل یکدیگر قرار گرفتند. منچستریونایتد با نام "نیوتون هیث" مقابل "وولویچ آرسنال" به میدان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید.

یکی از مهم ترین دیدارهای این دو تیم به مسابقه ای بازمی گردد که غول های فوتبال انگلستان در فصل 04-2003 برگزار کردند که به "نبرد اولدترافورد" معروف شد.

در آن دیدار که در نهایت با قهرمانی آرسنال بدون متحمل شدن حتی یک شکست انجامید، پاتریک ویه را، مدافع آرسنال، در دقیقه 80 از زمین اخراج شد و مارتین کیون هم با خطایی که بر روی دیه گو فورلان مرتکب شد، یک ضربه پنالتی به منچستری ها هدیه کرد که رود فن نیستلروی، آن را به تیر دروازه زد.

در این لحظه بود که کیون بر سر نیستلروی داد کشید که این صحنه در فوتبال انگلیس ماندگار شد. درگیری در این دیدار به پایان بازی کشیده شد و بازیکنان در راهروی ورزشگاه هم با یکدیگر درگیر شدند.

آرسنال و منچستریونایتد تا به حال 213 بار با یکدیگر رو به رو شده اند که سهم شیاطین سرخ 89 پیروزی و سهم توپچی ها 78 پیروزی بوده است. 46 بار هم بازی این دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

رایان گیگز، هافبک منچستریونایتد، به عنوان بازیکنی که بیشترین تعداد بازی را در کارنامه دارد فردا برای بار چهل و هفتمین با آرسنال بازی می کند. نکته جالب دیدار دو تیم تقابل احتمالی پل اسکولز و تیه ری آنری است. آنری معلوم نیست به این دیدار برسد ضمن اینکه ریو فردیناند هم به دلیل آسیب دیدگی احتمال دارد به این بازی نرسد.

منچستریونایتد با 48 امتیاز و با سه امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم جدول قرار دارد حال آنکه آرسنال با 36 امتیاز پنجم است.
نظرات بینندگان