arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸

دنیرو: جای ترامپ پشت میله‌های زندان است

رابرت دنیرو در گفتگو با گاردین: بی‌صبرانه منتظر حکم ترامپ در مورد رسوایی پرونده اوکراین هستم و دوست دارم اشغال‌گر کاخ سفید را پشت میله‌های زندان ببینم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دنیرو: جای ترامپ پشت میله‌های زندان استرابرت دنیرو که یکی از مخالف‌ترین چهره‌های بزرگ هالیوودی است و از هر فرصت مصاحبه و گفتگوی رسانه‌ای برای تقبیح ترامپ بهره می‌برد در جدیدترین مصاحبه خود با گاردین، رئیس‌جمهور آمریکا را مستحق زندان دانست.

رابرت دنیرو در گفتگو با گاردین: بی‌صبرانه منتظر حکم ترامپ در مورد رسوایی پرونده اوکراین هستم و دوست دارم اشغال‌گر کاخ سفید را پشت میله‌های زندان ببینم.

این هنرپیشه در مصاحبه‌ای که روز جمعه منتشر شد به گاردین گفت: ما یک مشکل واقعی و فوری داریم که همان رئیس‌جمهور گانگستر است که فکر می‌کند می‌تواند هر کاری که می‌خواهد انجام دهد.

ترامپ بخاطر مساله رسوایی اوکراین که در آن به فشار بر این کشور جهت تحقیق در مورد «جو بایدن» رقیب انتخاباتی‌اش برای انتخابات 2020 متهم شده، از سوی دموکرات‌ها با استیضاح مواجه است.

دنیرو در مورد ترامپ افزود: «اوه، بی‌صبرانه انتظار به زندان رفتن او را می‌کشم. نمی‌خواهم بمیرد، می‌خواهم به زندان بیافتد.»

اظهارات مشابه همین از سوی دنیرو در مراسم اهدای جوایز «تونی2018» باعث تشویق ممتد حاضرین شد.

جدیدترین سخنان ضد ترامپ دنیرو به مراسم اکران فیلم «مرد ایرلندی» ساخته مارتین اسکورسیزی در فستیوال فیلم لندن بازمی‌گردد. دنیرو در این فیلم در نقش «فرانک شیران» از خانواده جنایی بوفالینو که مظنون به قتل «جیمی هوفا»(با بازی آل‌پاچینو) سرکرده گانگسترها در سال 1975 است بازی می‌کند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان