arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰

واكنش تند مارادونا به سخنان پله: او 20 سال است كه تعطيل شده!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتين به سخنان پله درباره مسي كه او را در حد و اندازه‌هاي خود ندانسته بود واكنش تندي نشان داد و اسطوره فوتبال برزيل را به عروسك تشبيه كرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سخنان پله درباره ليونل مسي بار ديگر باعث شد تا ديگو مارادونا وارد معركه شود و به انتقاد شديد از او بپردازد.

پله، مرواريد سياه فوتبال برزيل جمعه در گفتگو با يكي از روزنامه هاي برزيلي درباره مقايسه مسي با او گفت: هر گاه مسي 1283 گل به ثمر رساند و فاتح سه جام جهاني شد آن وقت در اين باره صحبت مي‌كنيم. شكستن ركوردها در جهان فوتبال امكان پذير است، اما هيچ كسي نمي‌تواند ركورد مرا بشكند. همه از من سوال مي پرسند كه آيا پله جديد متولد خواهد شد. من در پاسخ همه آن‌ها مي‌گويم كه هرگز پله‌اي ديگر به دنيا نخواهد آمد، ديگر جهان فوتبال پله ديگري را به خود نخواهد ديد.

به دنبال اين اظهارات، ديگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتين در نشستي خبري در امارات به اين سخنان پله واكنش نشان داد و با حالتي تمسخرآميز گفت: نبايد پله را به خاطر اين سخنان سرزنش كرد. حرجي بر او نيست. او 20 سال است كه تعطيل شده است ، حتي به سوپر ماركت هم نمي‌رود. تنها جايي كه مي‌توان او را ديد مراسم‌هاي فيفا و پشت سر بلاتر است. او همچون عروسكي كنترل شده است كه به اين طرف و آن طرف هدايتش مي‌كنند.

سرمربي الوصل كه تيمش دوشنبه در چارچوب هفته‌ دوازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر امارات به مصاف الشارجه مي‌رود، افزود: نبايد نابغه بودن مسي و آقايي او در جهان فوتبال را تنها منوط به ثمر رساندن بيش از هزار گل و يا بالا بردن جام جهاني دانست. مسي براي بهترين شدن در جهان فوتبال احتياج به چنين كارهايي ندارد.

مارادونا درباره اين سوال كه چه بازيكني بهترين بازيكن تاريخ فوتبال جهان است، گفت: تعيين يك نفر به عنوان بهترين بازيكن تاريخ فوتبال جهان غير ممكن است. من بر اين باورم كه اين بازيكن مخلوطي از مارادونا، دي استفانو، كرايف و مسي خواهد بود.

اسطوره فوتبال آرژانتين درباره خبر علاقه فدراسيون فوتبال آرژانتين براي عقد قرارداد با گوارديولا گفت: گوارديولا مربي بسيار بزرگي است و اين مساله را به خوبي در اين چند سال حضورش در بارسلونا اثبات كرده است، اما بايد فدراسيون فوتبال آرژانتين به قراردادش با سابيا احترام گذارد.
نظرات بینندگان