arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ارز دیجیتال فیس بوک تا حضور «پدر اندروید» در گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

از ماه ژوئن که فیس بوک ارز دیجیتال لیبرا را به عنوان ارز  رسمی خود معرفی کرد، بسیاری از شرکت های بزرگ مالی تصمیم گرفتند با این شرکت وارد همکاری شده و از ارز دیجیتال فیس بوک حمایت کنند. اما این پروژه که با هیاهوی بسیار آغاز شده و قرار بود تا سال 2020 به ثمر برسد، شروع نشده متوقف شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جوراب هوشمند" سنسوریا" از جدیدترین محصولات دنیای فناوری است که می تواند وضعیت سلامتی و ورزش و تحرک شما را به راحتی ارزیابی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از برترین گجت های هوشمند  سال 2019 که در نمایشگاه CES  نیز برترین گجت کودکان شناخته شد، گجتی به نام "جیوبیت" است. گجت جیوبیت به عنوان برنده دسته بهداشت و ایمنی کودک در سال جاری انتخاب شده است، اما چرا؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی پیش بود که چند چهره سرشناس شرکت گوگل از جمله اندی رابین که به "پدر اندروید" شناخته می شود به آزار جنسی متهم شدند، به همین دلیل نیز این افراد مجبور به ترک شرکت شدند. با این وجود به نظر می رسد اندی رابین هنوز در شرکت حضور دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید باور کردنی نباشد اما یک عکس سلفی باعث قتل بی رحمانه یک ستاره جوان پاپ در ژاپن شد. این موضوع جنجالهای زیادی به همراه داشته و بار دیگر ماجرای عدم امنیت حریم خصوصی کاربران دنیای مجازی را یاداور می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ترازوهای هوشمند معمولا از محبوب ترین ابزارها برای سنجش وزن محسوب می شوند. درواقع فرقی نمی کند که علاقه مند به کاهش وزن یا افزایش وزن خود باشید. در هر شرایطی ترازوهای هوشمند می توانند به راحتی وزن شما را تخمین بزنند. اما انتخاب ترازوی هوشمند کار ساده ای نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان