arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰

مورینیو: اعدام من مشکل را حل می‌کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید دلخوری خود از بازیکنان، هواداران، داوری، مقامات باشگاه و رسانه‌ها را یک جا در کنفرانس خبری فریاد زد و گفت: اشکالی ندارد، همیشه یک اولین بار وجود دارد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، خوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو که با پیروزی ۴ بر یک تیمش همراه بود تصریح کرد: هواداران در استادیوم مرا هو کردند، به من توهین کردند و این اولین باری بود که چنین جوی را تجربه می‌کردم، البته در پورتو و چلسی نیز چنین جوی را دیده اما این‌گونه و تا این حد بی انصافی را لمس نکرده بودم.

مورینیو ادامه داد: همیشه یک اولین بار وجود دارد و برای من این چیزها مهم نیست، مهم این است که خوب بازی کردیم و خوب نتیجه گرفتیم، تیم من در صدر جدول ایستاده و برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی امیدوار است، از طرفی در لیگ قهرمانان اروپا نیز خوب کار کرده‌ایم و موفق‌ترین تیم در مرحله گروهی بوده‌ایم.

مورینیو افزود: این جملات رسانه‌ای و توهین‌ها روی چه کسی اثر داشته؟ روی زیدان، رونالدو، یا من؟ این چیزها می‌گذرد و ما در اوج باقی می‌مانیم. چه کسی را هو می‌کردند؟ مالک توپ طلا را؟ بهترین گلزن لالیگا را؟ من را که با تیمم در صدر جدول ایستاده‌ام و هنوز سرم را بالا گرفته‌ام؟ شکست مقابل بارسلونا را به چه کاری جبران کنم؟ آیا اعدام من در میدان سیبلس مشکل را حل می‌کند؟ بهتر نیست به ما وقت بدهید تا در نیمه دوم بازی با بارسلونا شانس خود را امتحان کنیم؟

مورینیو که پشت تریبون سالن کنفرانس برنابئو فریاد می‌زد و بر روی میز می‌کوبید، گفت: من مادریدی نیستم، یک مادریدیسم هم به دنیا نیامده‌ام، من یک مربی حرفه‌ای هستم که با یک باشگاه قرارداد دارم، تا زمانی هم که قراردادم ادامه داشته باشد با همه وجودم کار می‌کنم و لحظه‌ای کم‌کاری نخواهم کرد، سوت مردم و توهین آن‌ها نیز بر روی کار حرفه‌ای من کوچکترین اثری ندارد. اینجا پیروزی‌ها برای دیگران است و شکست‌ها را به نام من می‌نویسند، همیشه این طور بوده و من به این بی‌انصافی‌ها عادت دارم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
2
مورینیو دوست داریم.بدون رئال هرگز.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
2
برترين مربي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
2
دمش گرم .من شیفته شخصیت و دپلسین مورینیو هستم .واقعا کارش درسته
نظرات بینندگان