arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰

اشتون: می خواهیم به ایران فشار وارد کنیم تا به میز مذاکره بازگردد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تشدید تحریم ها علیه کشورمان گفت: می خواهیم به ایران فشار وارد کنیم تا به میز مذاکره بازگردد.
خبرگزاری فارس: می خواهیم به ایران فشار وارد کنیم تا به میز مذاکره بازگردد

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا لحظاتی پیش در نشستی خبری در بروکسل در خصوص تحریم نفت ایران گفت: هدف از این تحریم ها این است که به ایران فشار وارد کنیم تا به میز مذاکره بازگردد.

وی با بیان اینکه از طریق کانال های مختلف از ایران خواستیم که به میز مذاکره بازگردد، اظهار داشت: امیدواریم ایران به صورت مثبت به پیام های ما واکنش نشان دهد.

اظهارات اشتون در حالی مطرح می شود که جمهوری اسلامی ایران بارها آمادگی خود را برای مذاکره و گفت وگو اعلام کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
10
6
خانم اشتون متاسفانه این اقدام شما نشان دهنده دشمنی عمیق شما با ملت ایران است و گرنه غنی سازی زیر دوربین های آژانس و زیر بازدیدهای روزانه چه خطری دارد شما همه گزینه های پیش رو را از بین بردید و دست خود را از هرگونه اهرم فشاری خالی کردید یقین دارم که شما فریب چند سلطنت طلب اواره و یا چند منافق مفلوک را خورده اید و گرنه کیست که نداند شما با این کارها زندگی روز مره مردم را می خواهید فلج کنید.کیست که نداند اصلاح طلبان به عنوان تنها جنبش اعتراضی مطرح در ایران از این اعمال شما بیزاری جسته و ان را بارها محکوم کرده اند.

شما دارید ایران را به سمتی سوق می دهید که انتخابی جز غنی سازی 90 درصد و بستن دهان شما برای همیشه نداشته باشد.
نظرات بینندگان