arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰

تشييع پيکر سردار سياف زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پیکر سردار سرتیپ احمد سیاف زاده، از فرماندهان سابق دافوس سپاه، تشییع شد.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، در این مراسم که وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همرزمان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، پس از قرائت قرآن کریم و زیارت عاشورا پیکر آن مرحوم از مقابل مسجد ولیعصر در خیابان خالد اسلامبولی تشییع و به بهشت زهرا منتقل شد.

در این مراسم، دریادار شمخانی با بیان اینکه بسیاری از طرح های عملیاتی را سردار سیاف زاده نوشت، گفت: پذیرش مسئولیت در سازماندهی، تولید سَبْک و همچنین آموزش افراد از ویژگی های آن مرحوم بود. وی افزود: سردار سیاف زاده رابطه خود را با خدا، خلق خدا و خود تصحیح کرده بود. سردار سرتیپ سیاف از جمله فرماندهان سابق دافوس سپاه (دانشکده فرماندهی و ستاد) و مسئول عملیات قرارگاه کربلا در دوران سال دفاع مقدس بود که اخیرا، تاریخ 8 سال دفاع مقدس را در مناطق عملیاتی برای زائران کاروان راهیان نور روایت می ‌کرد.

سردار سیاف زاده، شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، براثر عارضه قلبی در سن 55 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به جمع یاران شهیدش پیوست. در مراسم امروز پیام های تسلیت سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قرائت شد.
نظرات بینندگان