arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸

رئیس هیات آمریکا در نشست منامه: به فشارهای خود علیه تهران ادامه می دهیم

رئیس هیات آمریکا در نشست منامه گفت: به فشارهای خود علیه ایران تا زمان تغییر رفتارهایش ادامه خواهیم داد. وی همچنین گسترش انتشار سلاح کشتار دسته جمعی را تهدیدی برای امنیت بین‌المللی دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس هیات آمریکا در نشست منامه گفت: به فشارهای خود علیه ایران تا زمان تغییر رفتارهایش ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز عربی، الیوت کانگ ، دستیار معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور بین‌الملل که ریاست هیات آمریکا در نشست منامه را برعهده دارد، گفت: به فشارهای خود علیه ایران ادامه می دهیم تا جایی که این کشور رفتارهایش را تغییر دهد.

وی همچنین گسترش انتشار سلاح کشتار دسته جمعی را تهدیدی برای امنیت بین‌المللی دانست.

بر اساس این گزارش، نشست ضدایرانی منامه امروز (دوشنبه) تحت عنوان " امنیت دریایی و هوایی" با مشارکت بیش از 60 دولت از جمله رژیم صهیونیستی در شهر منامه، پایتخت بحرین برگزار شد.

خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین در مراسم افتاحیه این نشست سخنرانی کرد.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان امروز (دوشنبه) در پاسخ به سوالی در مورد برگزاری کنفرانس امنیتی منامه در بحرین که باحضور رژیم صهیونیستی و با اهداف ضد ایرانی برگزار می‌شود اظهار کرد: جای تاسف دارد که یک کشوری که مدعی اسلامیت و عربیت است تلاش کند با رژیمی که سال‌ها است دست به جنایت و کشتار علیه یک کشور مسلمان و عربی دیگر زده دست به عادی سازی روابط بزند و از آن رژیم برای دعوت به یک مجمع دعوت کند این حضور، حضور ناخوشایندی است.

وی با اشاره به اهدافی که جهت برگزاری این کنفرانس بیان شده است گفت: گفته شده که این کنفرانس با هدف مقابله با نفوذ ایران در منطقه برگزار می‌شود در حالی که نفوذ یک مقوله معنوی است و نفوذ ایران در این منطقه تاریخی و قدیمی است و با چنین تحرکات مذبوحانه‌ای کسانی که می‌خواهند با نفوذ ایران مقابله کنند به اهداف خود نمی‌رسند آن هم با همکاری با رژیم ستمگری چون رژیم صهیونیستی.

نظرات بینندگان