arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دستبند هوشمند «آنر 5i» تا گوشی جدید شیائومی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مدیر عامل اپل؛ تیم کوک به عنوان رئیس هیئت مشاوره دانشکده اقتصاد دانشگاه Tsinghua در پکن منصوب شده است.طبق اعلام این دانشگاه ، کوک به مدت سه سال در این مقام منصوب خواهد شد و جالب است خود او نیز به سرعت از این طرح استقبال کرده و  بلافاصله شروع به کار کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی های جدید پیکسل گوگل حدود یک هفته پیش رونمایی شد و اکنون  پس از اعلام رسمی آن اطلاعاتی جدید درباره گوشی های پیکسل 4 اعلام شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دستبند هوشمند آنر 5 در ماه ژوئیه رونمایی شد و حالا این شرکت نسخه جدیدی را با نام آنر 5i معرفی کرده است. این گزینه جایگزینی کمی ارزان تر با طراحی نه چندان متفاوت با نسخه اصلی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

رئیس شرکت آنر؛ "ژائو مینگ" اعلام کرد که گوشی آنر وی 30 پرو با اتصال 5G از ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. البته مینگ تعهد خاصی نداده است اما به نظر می رسد این اتفاق رخ خواهد داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هفته گذشته ، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال تلاش برای تولید انبوه دوربین هایی است که به طور ویژه زیر سطح نمایشگر طراحی شده اند. حقیقت این است که سامسونگ تنها شرکتی نیست که یک دوربین تحت نمایشگر را به واقعیت تبدیل می کند. شیائومی نیز از ماهها پیش برای اجرای این طرح برنامه ریزی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیس بوک با ادعای مبارزه با نشر اطلاعات غلط پیش از انتخابات ایالات متحده ده ها حساب کاربری وابسته به کشورهای ایران و روسیه را حذف کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان