arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸

منابع اسرائیلی: همزمان با حضور وزیر دفاع آمریکا، یک مقام اسرائیلی به ریاض سفر کرد / این مقام ممکن است نتانیاهو یا رئیس موساد بوده باشد / مدت اقامت او ۵۵ دقیقه بود

منابع خبری اسرائیل از سفر یک مسئول بلندپایه این رژیم به شهر ریاض پرده برداشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع اسرائیلی: همزمان با حضور وزیر دفاع آمریکا، یک مقام اسرائیلی به ریاض سفر کرد / مدت اقامت او ۵۵ دقیقه بود / ممکن است نتانیاهو یا رئیس موساد. بوده باشد

منابع خبری اسرائیل از سفر یک مسئول بلندپایه این رژیم به شهر ریاض پرده برداشتند.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت العهد، آوی شارف خبرنگار اسرائیل فاش کرد که یک فروند هواپیمای غیرنظامی سه شنبه شب در سفری مبهم حریم هوایی اسرائیل را به سمت عربستان ترک کرد.

این هواپیما از نوع "چلنجر" دیروز از فرودگاه بن گورین در نزدیک تل آویو به پرواز درآمد و برای منحرف کردن افکار، در سلطان نشین عمان برای دو دقیقه فرود آمد و سپس رهسپار ریاض شد و در باند فرودگاه به مدت 55 دقیقه توقف کرد و سپس به فرودگاه بن گورین بازگشت.

یوسی میلیمان تحلیلگر امور امنیتی اسرائیل در روزنامه اسرائیلی معاریو نیز در توییتی به حضور دیروز مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در شهر ریاض اشاره کرد و نوشت: ارزیابی من این است که یک مسئول بلندپایه اسرائیلی و شاید نخست وزیر (بنیامین نتانیاهو) یا رئیس موساد (یوسی کوهین) با هواپیما برای بحث درباره موضوع سوریه رفته باشد.

نظرات بینندگان