arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت بانکهای سراسر جهان برای گوشی های سامسونگ تا خودرو الکتریکی مزدا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد باگ جدید گلکسی اس 10 و نوت 10 سامسونگ جدی تر از آن است که در ابتدا تصور می شد. باگ مذکور در بخش اسکنر اثر انگشت این محصولات است و بر اساس شکایت بسیاری از کاربران این سیستم که برای قفل و بازگشایی قفل گوشی ها استفاده می شود فاقد اعتبار است. اکنون این مشکل به بانکها رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 شرکت اپل به شکل رسمی تایید کرد که گوشی های آیفون ایکس آر را که در هند ساخته وارد بازار فروش می کند. این خبر در شرایطی منتشر می شود که تا پیش از این، چین به عنوان یکی از بازارهای هدف ساخت آیفون ایکس آر در نظر گرفته می شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 شرکت هواوی موفق شد در سال 2019 از مرز فروش 200 میلیون گوشی هوشمند عبور کند و این رکورد دو ماه سریعتر از رکورد مشابه در  سال 2018 ثبت شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خودرو الکتریکی مزدا که به عبارتی نخستین خودرو الکتریکی این برند ژاپنی محسوب می شود با نام "مزدا MX-30" وارد بازار می شود. این خودرو الکتریکی دارای ویژگی هایی جالب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مقامات اجرای قانون هنگ کنگ به نرم افزار هوش مصنوعی دسترسی دارند که می تواند چهره ها را از هر فیلم ویدئویی با بانک اطلاعاتی پلیس هماهنگ کند ، اما معلوم نیست که تا چه حد از این نرم افزار در جریان اعتراضات استفاده می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان