arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰

وزارت ارشاد تا اطلاع ثانوی جلوی تولید "قهوه تلخ" را گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: بازیگر 'قهوه تلخ' از توقف تولید این مجموعه ویدیویی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

'سعید پیردوست' افزود: فیلمبرداری بخش های پایانی مجموعه ویدیویی 'قهوه تلخ' متوقف شده و سرنوشت آن مشخص نیست.

وی گفت: علت تعطیلی این مجموعه ویدیویی بطور مشخص اعلام نشده اما انتشار نسخه قاچاق آن منجر به توقف تولید این اثر شده و وزارت ارشاد تا اطلاع ثانوی جلوی تولید این مجموعه ویدیویی را گرفته است.

پیردوست یادآور شد: تکلیف قرارداد بخشی از بازیگران مجموعه ویدیویی 'قهوه تلخ' نیز مشخص نیست و بدهی های بازیگران این مجموعه تاکنون پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: چک های یکسال پیش که برای دستمزد بازی در این مجموعه دریافت کرده ایم همچنان نقد نشده و در بلاتکلیفی به سر می بریم.

پیردوست افزود: کار ما به خواهش و تمنا کشیده نیز شده و این در حالیست که بازیگران جوان پیش از پایان بازی و حتی پیش از حضور مقابل دوربین در مجموعه، دستمزد خود را می گیرند و پیشکسوتان همچنان در پی دستمزد خود هستند تا بتوانند از طریق وصول بدهی های خود امرار معاش کنند.

توزیع مجموعه ویدیویی 'قهوه تلخ' از ابتدای سال جاری در شبکه نمایش خانگی آغاز شد اما سری 26 سریال ویدیویی 'قهوه تلخ' پیش از کسب مجوزهای لازم از اداره کل دفتر همکاری های سمعی و بصری و نمایش خانگی، در سوپرمارکت های شهر تهران توزیع شد که این امر منجر به توقف تولید آن شد.

مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، سحر جعفری جوزانی، سحر ذکریا و رضا فیض نوروزی از جمله بازیگران مجموعه ویدیویی 'قهوه تلخ' به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی برادران آقاگلیان هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
م.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
0
0
دستشون درد نکنه.چند ساله که 2تا برنامه طنز قشنگ نداریم که شاید یکم بخندیم... حالا هم که قهوه تلخ یک شادی به ما میداد درشو تخته کردید.مرسی
نظرات بینندگان