arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸

مخالفت ترامپ با تشکیل تیم استیضاح

رئیس جمهور آمریکا هرگونه نیاز برای تشکیل یک تیم خاص بر ای دفاع از وی در برابر تحقیقات استیضاح از سوی دموکراتها را رد کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور آمریکا هرگونه نیاز برای تشکیل یک تیم خاص بر ای دفاع از وی در برابر تحقیقات استیضاح از سوی دموکراتها را رد کرده است.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که برخی مقام های سابق و فعلی آمریکایی خواستار تشکیل یک تیم ویژه برای مقابله با تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ از سوی دموکراتها شده اند، رئیس جمهور ایالات متحده با این مساله مخالفت کرده است.

بر اساس این گزارش ترامپ در اظهاراتی در جمع خبرنگاران در بیرون کاخ سفید تاکید کرد: من تیمی ندارم. همه درباره تیم حرف می زنند. من همان تیم هستم. من کار اشتباهی انجام نداده ام.

اظهارات ترامپ در شرایطی است که تحقیقات دموکراتها در چارچوب پرونده جنجالی اوکراین وارد مراحل تازه ای شده است.حمایت ها از استیضاح ترامپ پس از افشای گفتگوی تلفنی جنجالی وی با رئیس جمهور اوکراین به شدت افزایش یافته است.

یک افشاگر اطلاعاتی آمریکا ترامپ را متهم کرده است که کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین را به حالت تعلیق درآورده و آن را مشروط به تحقیقات ضد فساد رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش کرده است.

دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات مقدماتی برای استیضاح ترامپ را آغاز کرده اند.

نظرات بینندگان