arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸

دفتر نخست‌وزیری عراق: عبدالمهدی استععفا نمی‌­دهد

دفتر نخست‌وزیری عراق امروز -یکشنبه- اعلام کرد که نخست‌وزیر این کشور به انجام مأموریت خود ادامه می­‌دهد و قصد استعفا ندارد. روزنامه «ایندیپندنت» انگلیس به نقل از برخی مصادر گزارش داد که عبدالمهدی هفته گذشته موضوع استعفای خود را با نمایندگان دو فراکسیون پارلمانی «سائرون» و «الفتح» بررسی کرد اما به طور صریح با این اقدام مخالفت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دفتر نخست‌وزیری عراق امروز -یکشنبه- اعلام کرد که نخست‌وزیر این کشور به انجام مأموریت خود ادامه می­‌دهد و قصد استعفا ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، منبعی در دفتر نخست وزیری عراق امروز- یکشنبه- تأکید کرد که «عادل عبدالمهدی»، نخست‌وزیر این کشور به انجام مأموریت خود ادامه می‌­دهد و هرگز قصد استعفا ندارد.

این منبع تأکید کرد: «عبدالمهدی حتی با هیچ یک از نزدیکان خود صحبتی از استعفا نکرده و او در حال حاضر وظیفه مهمی برای تحقق خواسته‌­های تظاهرکنندگان و انجام اصلاحات وزارتی دارد، او هیچ نیتی برای استعفا ندارد و حتی به این موضوع فکر هم نمی­‌کند... صحبت از استعفای عبدالمهدی صحت ندارد».

بر اساس این گزارش، رسانه­ های عراق و عربی از تصمیم عبدالمهدی برای استعفا سخن گفته‌­اند.

روزنامه «ایندیپندنت» انگلیس به نقل از برخی مصادر گزارش داد که عبدالمهدی هفته گذشته موضوع استعفای خود را با نمایندگان دو فراکسیون پارلمانی «سائرون» و «الفتح» بررسی کرد اما به طور صریح با این اقدام مخالفت شد.

نظرات بینندگان