arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸

دفتر سعد حریری: اعتراف ۳ شبکه خبری لبنان به دریافت کمک مالی از عربستان و امارات کذب است

دفتر نخست وزیری لبنان امروز (دوشنبه) گزارش روزنامه "الاخبار" را در خصوص اعتراف مسئولان برخی از شبکه های خبری لبنان در حضور «سعد الحریری» نخست وزیر این کشور مبنی بر دریافت کمک های مالی از عربستان و امارات متحده عربی، کذب و بی اساس خواند. روزنامه الاخبار لبنان مدعی شده بود که مسئولان سه رسانه "LBCI"، "MTV" و "الجدید" اعتراف کرده اند که از ریاض و ابوظبی پول دریافت کرده اند تا جنبش اعتراضی مردم را به انحراف بکشانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دفتر نخست وزیری لبنان امروز (دوشنبه) گزارش روزنامه "الاخبار" را در خصوص اعتراف مسئولان برخی از شبکه های خبری لبنان در حضور «سعد الحریری» نخست وزیر این کشور مبنی بر دریافت کمک های مالی از عربستان و امارات متحده عربی، کذب و بی اساس خواند

دفتر نخست وزیر لبنان در بیانیه خود نوشت: مطلب روزنامه الاخبار که مدعی است رئیس هیئت مدیره پایگاه خبری "LBCI" و مسئولان شبکه های "MTV" و "الجدید" در حضور سعد الحریری نخست وزیر لبنان به دریافت کمک های مالی از عربستان و امارت برای پوشش تظاهرات لبنان اعتراف کرده اند، از اساس کذب است.

روزنامه الاخبار لبنان در شماره روز دوشنبه خود مدعی شد که مسئولان سه رسانه این کشور اعتراف کرده اند که از ریاض و ابوظبی پول دریافت کرده اند تا جنبش اعتراضی مردم را به انحراف بکشانند.

الاخبار همچنین افزود: قطری ها به خواست ترک ها وارد خط تحریک لبنانی ها شدند؛ ترک هایی که بر طرابلس و عکار در شمال لبنان متمرکز شده اند، زیرا از سال گذشته با استفاده از جمعیت های ترک در تلاش برای توسعه نفوذ روز افزون خود در این منطقه هستند.

بیروت پایتخت لبنان و بسیاری از شهرهای این کشور از ۱۲ روز قبل صحنه تظاهرات مردمی علیه وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی و اعمال مالیات ها است.

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در جمعه گذشته ضمن اعلام مخالفت با استعفای دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام، از حامیان خود خواست خیابان ها و میادین تظاهرات را ترک کنند.

نظرات بینندگان