arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۸

مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه درباره ادامه استیضاح ترامپ رای‌گیری می‌کند

مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد روز پنجشنبه درباره رسمی شدن روند تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ رای‌گیری خواهد کرد. پلوسی اظهار کرد: ما این اقدام را برای از بین بردن هرگونه شک و تردید درباره احتمال عدم ارائه اسناد، جلوگیری از شهادت شهود، بی‌اعتنایی به احضارهای قانونی یا ادامه مانع‌تراشی در تحقیقات مجلس نمایندگان اتخاذ کردیم. هیچ کس فراتر از قانون نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد روز پنجشنبه درباره رسمی شدن روند تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ رای‌گیری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، جیم مک‌گاورن، رییس کمیته مقررات مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اظهار کرد، این کمیته در حال آماده‌سازی لایحه‌ای برای روز پنجشنبه است که مسیری مشخص را برای پیشبرد تحقیقات استیضاح فراهم خواهد آورد.

نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان نیز در بیانیه‌ای اظهار کرد: این هفته لایحه‌ای را در صحن علنی مطرح خواهیم کرد که به تحقیقات فعلی که هم‌اکنون در جریان است و از سوی کمیته‌های ما در جریان است، رسمیت می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پلوسی در ادامه اظهار کرد: ما این اقدام را برای از بین بردن هرگونه شک و تردید درباره احتمال عدم ارائه اسناد، جلوگیری از شهادت شهود، بی‌اعتنایی به احضارهای قانونی یا ادامه مانع‌تراشی در تحقیقات مجلس نمایندگان اتخاذ کردیم. هیچ کس فراتر از قانون نیست.

چندی پیش گزارش شد که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با همتای اوکراینی‌اش از او خواسته علیه جو بایدن، رقیب انتخاباتی دموکرات خود در انتخابات ۲۰۲۰ و پسرش تحقیقاتی صورت دهد و طی آن احتمال فساد آن‌ها را در رابطه با یک شرکت گاز اوکراینی بررسی کند. این مساله هم‌اکنون هدف تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ قرار گرفته که از سوی کمیته‌های مجلس نمایندگان سرپرستی می‌شود.

نظرات بینندگان