arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰

سقوط دلار ادامه دارد/ هجوم مردم برای فروش ارز و سکه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دلار امروز پنجشنبه در حالی در بازار آزاد صبح به 1900 تومان و ظهر به 1730 تومان کاهش یافت که صرافان ارز ارزان 1400 تومانی نمی‌فروشند و دلالان هم در اطراف میدان فردوسی جولان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، عقب نشینی تدریجی قیمت دلار در بازار آزاد همچنان ادامه دارد به طوری که این نوع ارز امروز پنجشنبه صبح با نرخ 1900 تومان و ظهر با نرخ 1730 تومان دست به دست می‌شود. دلار دوشنبه هفته جاری تا 2هزار و 200 تومان بالا رفته بود.

اطراف میدان فردوسی که مرکز ارزفروشان تهران است، امروز پنجشنبه مملو از دلالانی است که قرار بود بانک مرکزی با همکاری نیروی انتظامی آنان را از بازار جمع‌آوری کنند!

رئیس کل بانک مرکزی که روز تعطیل یکشنبه برای سرکشی به بازار ارز رفت و با کرکره پائین صرافی‌ها مواجه شد، اگر صبح تا ظهر امروز پنجشنبه به این بازار می‌رفت، تعداد زیادی از دلالان را می‌دید که خیلی راحت‌تر از همیشه در حال فعالیت بوده و هستند. دلالان، دلار را از مردم 1600 تومان خریداری می کنند.

صرافان هم درحالی نرخ دلار 1400 تومان را بر روی تابلوی فروش خود نوشته اند که هیچ دلاری با این نرخ فروخته نمی شود و معلوم نیست بانک مرکزی چرا با این تخلف آشکار صرافان برخورد نمی‌کند.

هجوم مردم برای فروش ارز و سکه امروز پنجشنبه در بازار ارز و سکه تهران مشهود است، ضمن اینکه بانک مرکزی نرخ دلار مرجع را 1129 تومان تعیین کرده است.

کارشناسان بازار ارز و سکه معتقدند وعده بانک مرکزی برای تک نرخی کردن نرخ ارز تا 48 ساعت آینده - شنبه هفته آینده- بر بازار ارز سکه تاثیر گذار خواهد بود.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
سام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
4
47
وقتی ملت ما جو گیر میشن همینه. ی روز زمین و ملک، امروز سکه و ارز، تجربه هم نمیشه واسه خیلی ها. خدا عاقبت ما رو ختم به خیر کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
گل گفتی دمت گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
64
13
این پولهای حاصل از دلالی اینچنینی طبق فتوای آیت الله مکارم حرام است
نظرات بینندگان