arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸

خطیبی بعد از بازی پرسپولیس: تمام ورزشگاه به مادرم فحش می‌دادند/ همه را به خدا واگذار می‌کنم

خطیبی گفت: کل استادیوم به مادر من فحش دادند. مادر من ۲ پسر شهید داشته و ۲ جانباز دارد. نمی‌خواستم این حرف‌ها را بزنم، ولی پسران مادر من جانشان را برای این مملکت داده‌اند. اگر رئیس فدراسیون و حسن‌زاده به این فحاشی‌ها رسیدگی نکنند من همه را به خدا می‌سپارم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی رسول خطیبی در میکسدزون بعد از بازی ماشین سازی و پرسپولیس اظهار داشت: تمام ورزشگاه به مادر من فحش می‌دادند. فوتبال تمام می‌شود و می‌رود. مگر من گفتم پنالتی را به بیرون بزنند. اگر نماینده فدراسیون گزارش ندهد و حسن‌زاده برخورد نکند، آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنم.

وی افزود: آقای نصیرزاده استاد هستند و گفتند پنالتی درست نبوده، ولی کاری به این ندارم که پنالتی درست بود یا نه. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و قطعا بدانید ماشین‌سازی حرف‌های زیادی دارد. این تیم استقلال را برده و پرسپولیس را در زمینش متوقف کرده است.

خطیبی تاکید کرد: کل استادیوم به مادر من فحش دادند. مادر من ۲ پسر شهید داشته و ۲ جانباز دارد. نمی‌خواستم این حرف‌ها را بزنم، ولی پسران مادر من جانشان را برای این مملکت داده‌اند. اگر رئیس فدراسیون و حسن‌زاده به این فحاشی‌ها رسیدگی نکنند من همه را به خدا می‌سپارم.

وی در خصوص اینکه هواداران معتقد بودند شما وقت تلف می‌کردید، گفت: اصلا و ابدا.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص اینکه چگونه تیمش یک امتیاز از پرسپولیس گرفت، گفت: بازیکنانم را توجیه کرده بودم که جلوی تاکتیک پرسپولیس را بگیرند و خوشبختانه موقعیتی هم به آن‌ها ندادیم. فقط یک پنالتی اتفاق افتاد که کارشناسان در موردش نظر می‌دهند. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بعضی از آن‌ها امروز برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی و پرسپولیس را متوقف کردند.

خطیبی ادامه داد: مطمئنا در آینده از این تیم بیشتر خواهید شنید. از باشگاه ماشین سازی هم تشکر می‌کنم که فضای خوب و یکدلی را ایجاد کرده و امیدوارم برای آینده برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از پایان مسابقه دور استادیوم می‌گشت و برای تماشاچیان دست می‌زد، عنوان کرد: من برای تماشاگرانی که از تبریز آمده بودند دست زدم. سرپرست ما به من گفت که به سمت آن‌ها بروم و اتفاقی متوجه شدم تماشاگران پرسپولیس هم آنجا حضور دارند. فقط می‌خواستم از تماشاگران تیممان تشکر کنم که از راه دور به اینجا آمدند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص اینکه بعد از اعلام پنالتی برای چه کسی دست می‌زد، اظهار داشت: برای خودم دست می‌زدم. چون یک بازیکن ۱۹ ساله را به زمین فرستادم که پنالتی داد، ولی آن صحنه پنالتی نبود. باز هم به آن ۱۹ ساله‌ها افتخار می‌کنم که مقابل پرسپولیس با شهامت بازی کردند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان