arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸

عالیشاه: علیپور باید یک سری مسائل را برطرف کند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی‌علیپور برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و فوتبال بالا و پایین زیاد دارد اما هم علیپور باید یک سری مسائل را برطرف کند و هم بازیکنان تیم به او کمک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عالیشاه: علیپور باید یک سری مسائل را برطرف کندامید عالیشاه در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز که در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل پایان یافت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و پیروزی در مسابقات نیز راحت نیز زیرا تیم‌ها بسته کار می‌کنند همان طور که امروز ماشین‌سازی بسته فوتبال بازی کرد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرصت‌های مناسبی برای گلزنی داشتیم اما تبدیل به گل نشدند. بازیکنان ما تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت می‌کنند و می‌دانیم هواداران نیز انتظار دارند اما توقع داریم تیم بیشتر از این حمایت شود.

عالیشاه درباره واکنش هواداران پرسپولیس نسبت به علی علیپور بعد از خراب کردن ضربه پنالتی افزود:  علیپور برای این تیم زحمت بسیاری کشیده و فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. هم علیپور باید یک سری مسائل را برطرف کند و هم ما باید به او کمک کنیم و هواداران نیز علیپور را دوست دارند و از روی ناراحتی شعار داده‌اند.

وی خطاب به هواداران گفت: تازه یک سوم فصل گذشته و جا دارد تیم بهتر شود و فقط با حمایت هواداران این اتفاق می‌افتد و بدون آنها نه انگیزه داریم و نه می‌توانیم بهتر کار کنیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره وقت تلف کردن بازیکنان ماشین‌سازی نیز اظهار داشت: چند مرتبه به حامد لک گفتم وقت تلف نکند اما فوتبال است و نمی‌دانم چه بگویم. اگر  آن ضربه پنالتی گل می‌شد به طور قطع این حرف‌ها و حدیث‌ها ایجاد نمی‌شد.

نظرات بینندگان