arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۸

توضیحات آتش‌نشانی در خصوص آزمون استخدامی/جذب ۱۸۰ آتش‌نشان در سال جاری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی توضیحاتی را در خصوص آزمون استخدامی آتش‌نشانان اعلام و از جذب ۱۸۰ آتش‌نشان در سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی توضیحاتی را در خصوص آزمون استخدامی آتش‌نشانان اعلام و از جذب ۱۸۰ آتش‌نشان در سال جاری خبر داد.

«مهدی داوری» مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی درباره حواشی به وجود آمده پیرامون نتایج آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی، گفت: هیچ مشکلی درخصوص آزمون‌ آتش‌نشانی وجود نداشت و آزمون‌ها در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: آزمون آتش‌نشانی دارای چند مرحله است؛ در ابتدا آزمون علمی و سپس عملیاتی برگزار می‌شود و پس از آن از پذیرفته‌شدگان مصاحبه اختصاصی گرفته می‌شود. این مصاحبه اختصاصی در شرایط فرم استخدام نیز اعلام شده بود. شرایط شغل آتش‌نشانی شرایط خاصی است و افرادی باید وارد این حرفه شوند که آمادگی لازم برای این شغل را از هر نظر داشته باشند و این مصاحبه در همین راستا برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: البته دیگر ارگان‌ها نیز مانند قوه قضاییه نیز اقدام به برگزاری تست شخصیت کرده است و ما نیز مانند دیگر ارگان‌ها این آزمون‌ها را از افرادی که قصد دارند در آتش‌نشانی استخدام شوند، می‌گیریم.

داوری تصریح کرد: افرادی ممکن است در آزمون ورزشی و علمی نمره مناسب را کسب کرده باشند، اما در مصاحبه تخصصی ممکن است شرایط لازم را نداشته باشند و از همین‌رو پذیرفته نشده‌اند. البته ممکن است افرادی نیز در مصاحبه تخصصی نمره لازم را کسب کنند، اما در آزمون پزشکی نمره مناسب را کسب نکنند.

وی ادامه داد: از داوطلبان ۴ آزمون علمی، عملی، مصاحبه تخصصی و تست ورزشی گرفته می‌شود. امسال نیز ۱۸۰ نفر به استخدام سازمان آتش‌نشانی در خواهند آمد. انتظار ما این است که تا کمتر از یک ماه آینده آزمون‌ها به پایان برسد و بتوانیم افراد جدید را استخدام کنیم.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان