arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۸

روانبخش: جبهه پایداری در شورای ائتلاف اصولگرایان حضور ندارد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، گفت: به نظر می‌رسد که گزینه‌های اشتراکی به جبهه پایداری در شورای ائتلاف در سراسر کشور و تهران زیاد باشد که امیدوار هستیم که این اشتراکات به حداکثر ممکن برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت‌الاسلام والمسلیمن قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به فعالیت جبهه پایداری برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: جبهه پایداری در حالی بررسی کردن گزینه‌های مطرح برای معرفی به مردم است اما فعلاً هیچ لیستی از سوی جبهه پایداری قطعی نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که احتمال ائتلاف جبهه پایداری با شورای ائتلاف چقدر است، گفت: اخیر برخی اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی کرمانی دیدار داشته‌اند و در این جلسه درباره لیست همراهی بیشتر نیروهای انقلاب بحث و بررسی‌شده است؛ جبهه پایداری اعلام کرده که اگر شورای ائتلاف بر اساس شاخص‌های انقلابی عمل کند، می‌توان به همراهی و ائتلاف خوش‌بین بود.

روانبخش همچنین گفت: به نظر می‌رسد که گزینه‌های اشتراکی به جبهه پایداری در شورای ائتلاف در سراسر کشور و تهران زیاد باشد که امیدوار هستیم که این اشتراکات به حداکثر ممکن برسد؛ اعضای جبهه پایداری همراهی با دیگر گروه‌های انقلابی از جمله شورای ائتلاف را برای خود یک اصل می‌دانند اما بر اساس اصول و شاخص‌های تعیین‌شده عمل خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری همچنین گفت: جبهه پایداری، اکنون در شورای ائتلاف حضور ندارد و عضوی از این شورا نیست اما تعامل با این شورا را موردنظر دارد.

نظرات بینندگان