arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸

ارتش سوریه استقرار خود در شمال را ادامه می‌دهد/ ایجاد کمربند حمایتی در اطراف تل تمر

یگان‌های ارتش سوریه استقرار خود در شمال شرق را توسعه داده و ایست‌های بازرسی خود در حومه شهرک تل تمر در شمال را تقویت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش سوریه مواضع خود را در حومه شمالی و شرقی استان حسکه تقویت کرده و برای مقابله با هرگونه تجاوز از سوی نیروهای ترکیه و حفاظت از اهالی در برابر اقدامات تروریستی آماده می شوند.

یگان‌های ارتش حاضر در حومه شمالی تل تمر مواضع خود را برای مقابله با هرگونه تجاوز ترکیه تقویت کرده و در محور کشیده شده در ۶۰ کیلومتر از روستای الغیبش تا روستای الواسطه مستقر شدند.

منابع میدانی در شمال و شرق شهرک تل تمر به خبرنگار سانا اعلام کردند: ارتش مواضع خود را در روستای ام الکیف شمال غرب تل تمر و روستای خشم زرکان در شمال این شهرک و روستای مجیبره زرکان در جاده تل تمر القامشلی را تقویت کرد.

منابع تاکید کرند: یگان‌های ارتش همچنان دامنه استقرار خود تا مرزهای سوریه و ترکیه را گسترش می‌دهند.

نیروهای ارتش حاضر در این مناطق ضمن اعلام آمادگی خود برای دفاع از اهالی و مقابله با هرگونه تجاوز به سوریه تاکید کردند که برای انجام وظایف ملی و اخلاقی خود آنجا حضور دارند.

منابع اهلی از شهرک تل تمر اعلام کردند که با حضور ارتش سوریه و برافراشتن پرچم سوریه در بسیاری از روستاها و مواضع، بسیاری از اهالی به منازل خود بازگشتند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان