arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

امیرآبادی: پیشنهاد «قائم‌مقام اجرایی رهبری» را پزشکیان مطرح کرده بود

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قائم‌مقام اجرایی برای رهبری توسط آقای مسعود پزشکیان در جلسه هیئت‌رئیسه مجلس مطرح شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پارلمانی، در توضیح صحبت‌های امیرحسین قاضی‌زاده در خصوص انتخاب قائم‌مقام رهبری، اظهار داشت: این موضوع به صورت رسمی در دستور جلسات هیئت‌رئیسه مجلس نبود.

وی افزود: معمولا در ابتدای جلسات هیئت‌رئیسه، تبادل اخبار انجام می‌شود و اعضا اخبار روز کشور را مطرح می‌کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: موضوع قائم‌مقام اجرایی برای رهبری هم توسط آقای مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در همین جلسه هیئت‌رئیسه مطرح شد.

امیرآبادی در تشریح جزئیات نشست هیئت‌رئیسه مجلس و طرح موضوع قائم مقام اجرایی از سوی پزشکیان در این جلسه، گفت: در یکی از جلسات هیئت‌رئیسه،‌ پزشکیان عنوان کرد که همانطور که در دوران جنگ دفاع مقدس امام راحل(ره) جانشین فرمانده کل قوا داشت و همه امور کشور را به وی سپرده بود، اکنون نیز در جنگ اقتصادی کنونی، رهبر معظم انقلاب باید یک قائم‌مقام اجرایی انتخاب کنند و بسیاری از اختیارات را به وی بسپارند تا ایشان بتواند کشور را از این جنگ اقتصادی عبور دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین، صحبت‌های آقای امیرحسین قاضی‌زاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس در برنامه دستخط، ناظر به همین صحبت‌های پزشکیان در جلسه هیئت‌رئیسه مجلس بوده است.

نظرات بینندگان