arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۶ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

باگ بزرگ سیستم عامل iOS 13 کاربران را کلافه کرد

سیستم عامل ios 13  دارای یک باگ بزرگ است که باعث می شود حرکت بین برنامه ها با مشکل انجام شود. این موضوع برای کاربرانی که عادت دارند بین برنامه های مختلف حرکت کنند بسیار آزار دهنده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیستم عامل ios 13  دارای یک باگ بزرگ است که باعث می شود حرکت بین برنامه ها با مشکل انجام شود. این موضوع برای کاربرانی که عادت دارند بین برنامه های مختلف حرکت کنند بسیار آزار دهنده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، امکان جابجایی بین برنامه ها عملکردی است که ما انتظار داریم در سراسر صفحه قرار داشته باشد. ویندوز این کار را می کند. مک او اس نیز  این وظیفه را انجام می دهد، لینوکس، اندروید و iOS نیز به خوبی از پس این مسئله بر می آیند اما به نظر می رسد سیستم عامل جدید ios در این زمینه مشکلاتی جدی دارد.

iOS 13.2 نسخه بسیار خوبی است. عملکردی قوی دارد، در ثبات عملکرد نیز تقریبا بی عیب و نقص است و عمر باتری آن نیز خوب است. اما وقتی صحبت از مدیریت حافظه است واقعا سطح پایین کار می کند. بنابراین سوال اصلی این است که چه مشکلی وجود دارد؟ خوب ، ساده بگوییم ، شما یک برنامه را باز می کنید، برخی کارها را در آن انجام می دهید (شاید صفحه اینترنتی را ، یک نرم افزار را و یا هر نوع برنامه ای را) سپس برای انجام کاری به برنامه دیگری بروید. خوب ، تا کنون ، همه چیز خوب است. اما اکنون سعی کنید به برنامه اول تغییر مکان دهید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

اگر خوش شانس باشید ، اولین برنامه باز می شود اما به همان جایی که شروع شده بود باز می گردد و تمام زحماتتان به باد می رود. با iOS 13 امکان بارگذاری مجدد برنامه ها محدود خواهد شد ، و حتی گاهی هر کاری را که انجام می دادید از دست می دهید.  iOS هرگز در کار چند وظیفه ای بین برنامه ها خوب نبوده است اما به نظر می رسد این موضوع در نسخه جدید ios  از همیشه بدتر است.

iOS اکنون نتوانسته است این مشکل را به درستی حل کند و این موضوع برای افرادی که روی  ios به عنوان یک پلتفرم چندجانبه سرمایه گذاری کرده اند ، بسیار ناامید کننده است.

نظرات بینندگان