arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸

جشنواره پایانه های فروش شرکت ایران کیش متصل به بانک تجارت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به بانک تجارت با شعار «جایزه را بیشتراکنش» با هزاران جایزه ارزنده آغاز شد.

به گزارش انتخاب به نقل از بانک تجارت، جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به بانک تجارت در دو بخش متصدیان فروش و صاحبان حسابهای متصل به دستگاه‌های POS شرکت ایران کیش برگزار و از اول آبان 98 تا پایان فروردین 99 هر ماه دو جایزه نقدی کمک هزینه خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال و 50 جایزه 50 میلیون ریالی و 733 جایزه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان اهدا می‌شود.


علاوه بر این هر ماه هزار کارت هدیه یک میلیون ریالی و هر سه ماه یک کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال به قید قرعه به متصدیان اهدا می‌شود.

بانک تجارت از مشتریان دارنده پایانه فروش شرکت ایران کیش دعوت می‌کند با افزایش امتیاز بر اساس شاخص‌های مبلغ تراکنش، تعداد تراکنش و میانگین مانده حساب، شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره افزایش دهند.

مشمولان این جشنواره تمامی پذیرندگان دارای پایانه فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت و تمامی متصدیان فروش مستقر در فروشگاه‌های پذیرندگان هستند. قرعه‌کشی جوایز پنج میلیون ریالی این جشنواره بر هرماه به صورت استانی انجام می‌شود.

نحوه امتیازدهی پذیرندگان به‌صورت ماهانه به ازای هر 10 میلیون ریال افزایش مبلغ تراکنش یک امتیاز ، هر 15 درصد رشد تعداد تراکنش یک امتیاز ، هر 30 درصد رشد میانگین حساب متصل به دستگاه 3 امتیاز و به ازای اولین تراکنش همراه بانک یک امتیاز و نحوه امتیازدهی متصدیان فروش به ازای هر 10 میلیون ریال افزایش مبلغ تراکنش دستگاه یک امتیاز محاسبه می شود.

امتیاز شرکت‌کنندگان در جشنواره «جایزه را بیشتراکنش»به صورت ماهانه از طریق اپلیکیشن پات، وب‌سایت باشگاه مشتریان تجارت، وب‌سایت ایران کیش، ارسال نوتیفیکیشن‌های جوایز و قرعه‌کشی‌های جشنواره در اپ موبایلی پات و در نهایت مجموع امتیازات شرکت کنندگان از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظرات بینندگان