arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۸

دمشق: مزدوران وابسته به ترکیه ترانسفورماتورهای برق در حومه راس العین را به غارت می‌برند

دمشق اعلام کرد: مزدوران ترکیه‌ای به اقدامات مجرمانه خود در حق ساکنان مناطق اشغال شده و دارایی‌های آنها ادامه می‌دهند تا مانع از بازگشت مهاجران شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از برخی منابع محلی اعلام کرد، نیروهای اشغالگر ترکیه‌ای و مزدوران آنها به اقدامات مجرمانه خود علیه اهالی روستا ادامه داده و اموال عمومی را ضبط کرده و ترانسفورماتورهای برق را در روستاهای شلاح و الامیرط در حومه رای العین در شمال حسکه به سرقت می‌برند و همزمان به ساکنان این مناطق اجازه بازگشت به خانه‌هایشان را نمی‌دهند.

نیروهای ترکیه‌ای و تروریست‌های هم‌پیمان با آنها شورشیان ارتش ملی) از زمان آغاز عملیات علیه خاک سوریه در نهم اکتبر گذشته، اقدامات مجرمانه‌ای را در حق ساکنان مناطق مرزی انجام داده و زیرساخت‌ها و امکانات خدماتی در راس العین و تل‌ابیض را نابود کرده‌اند و این امر موجب آوارگی گسترده غیرنظامیان به سمت شهرهای حسکه و قامشلی شده است.

همچنین سانا گزارش داد، یک دستگاه خودرو زمانی که نیروهای اشغالگر ترکیه‌ای و مزدوران‌ آنها در روستای الاهراس در حومه رای العین مشغول بمب‌گذاری آن بودند، منفجر شده و تعدادی از این نیروها کشته و زخمی شدند و خساراتی نیز به منازل و دارایی‌های مردم این روستا وارد شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان