arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تلاش جدید هواوی برای آزادی مدیرمالی این شرکت در کانادا تا رکوردشکنی 60 ثانیه ای وان پلاس

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

80 سال پیش ، بیست و هفتمین شماره از مجله کمیک های کارآگاه منتشر و "بتمن" برای اولین بار ظاهر شد. از آن زمان به بعد ، بتمن به یکی از شخصیتهای شناخته شده تبدیل شده و برای بسیاری از افراد چهره ای محبوب است و بر همین اساس نیز برند چینی ویوو به فکر به دست آوردن دل طرفداران این شخصیت محبوب افتاده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

موتورولا در حال حاضر دارای دو گوشی با تراشه اسنپدراگون 675 است. این گوشی ها موتورولا وان زوم و موتو زد 4 هستند. هر دو این گوشی ها با اندروید پای وارد بازار شدند اما به نظر می رسد وقت آن فرا رسیده که هر دو گوشی ها به اندروید 10 به روزرسانی شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت هواوی امروز اعلام کرد که موفق به فروش بیش از 17 میلیون تلفن هوشمند میت 20 شده است ، در حالی که خط  پی 30 به یک نقطه عطف حتی چشمگیرتر یعنی 20 میلیون رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیر مالی هواوی؛ "وانژو منگ" از دسامبر سال گذشته در ونکوور بازداشت شده است. او که با اتهامات کلاهبرداری و فساد مالی و به درخواست ایالات متحده دستگیر شده بود، بارها اتهامات خود را رد کرده اما همچنان در بازداشت به سر می برد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت وان پلاس ماه گذشته نسخه جدید گوشی های خود موسوم به وان پلاس 7T نسخه مک لارن را معرفی کرد. امروز این شرکت گوشی مذکور را وارد بازارهای چین و بازارهای بین الملل کرد و بر اساس ادعای این شرکت، استقبال از این نسخه در بازار داخلی چین بی نظیر بوده و در عرض 60 ثانیه تمام گوشی های موجود در بازار به فروش رفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان