arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰

مهدي مهدوي‌كيا: در تيم ملي هم جاسوس داشتيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس اميدوار است سرخپوشان با جبران شكست هفته‌ي گذشته مقابل نفت آبادان، سه امتياز بازي خانگي مقابل ذوب‌آهن را به دست آورند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، مهدي مهدوي‌كيا در نشست خبري پيش ازديدار تيم‌هاي پرسپوليس و ذوب آهن گفت: ذوب آهن يكي از بهترين‌هاي ايران است كه هميشه ساختار خود را حفظ كرده است. بازي روز يكشنبه در خانه ما برگزار مي‌شود و اين براي ما مهم است كه با حضور هوادارانمان به نتيجه دلخواه خود برسيم و خود را در جدول رده بندي بالا بكشيم.

در ادامه خبرنگاري از او پرسيد، نقش بزرگترهاي تيم براي كمك به خروج پرسپوليس از موقعيت بد روحي در شرايط موجود چيست، كه مهدوي‌كيا در پاسخ گفت: شكست جزئي از فوتبال است وما بايد قبول كنيم كه برابر نفت آبادان روز بدي داشتيم. در حالي كه خوب بازي مي‌كرديم گل‌هاي بدي خورديم. ما شكست را فراموش كرديم چون وقت نداريم به آن فكر كنيم، اما بايد از آن بازي درس بگيريم كه در 15 دقيقه اول هر نيمه تمركزمان را بالا ببريم تا گل‌هاي زود هنگام دريافت نكنيم. تمام سعي مان اين است كه برابر ذوب‌آهن بازي خوبي انجام دهيم و به پيروزي برسيم.

مهدوي‌كيا در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر كردن به قهرماني در شرايط موجود براي بازيكنان پرسپوليس امري طبيعي است يا خير؟ گفت: يك بازيكن بايد هميشه به قهرماني فكر كند. البته امسال رقبا از ما بسيار فاصله گرفته‌اند، اما سابقه داشته است كه پرسپوليس 13 امتياز از صدر فاصله داشته است ولي قهرمان شده است و اين مساله دور از دسترس نيست. در فوتبال همه چيز ممكن است و با توجه به اين كه هنوز 36 امتياز تا پايان فصل باقي مانده است همه‌ي تيم‌ها مي توانند خود را در جدول بالا بكشند.

كاپيتان تيم پرسپوليس در پايان درباره مسئله‌ي وجود جاسوس در پرسپوليس و اعتراضي كه علي كريمي دراين رابطه داشته است، گفت:‌ در چند سال گذشته با مسئله‌اي در فوتبالمان روبرو بوديم كه نه تنها در تيم‌هاي باشگاهي بلكه در تيم ملي وجود داشته است. مسئله اين است كه اتفاقاتي كه در رختكن تيم‌ها رخ مي‌دهد بلافاصله به مطبوعات راه پيدا مي كندو اين مسئله اصلا خوشايند نيست. اميدوارم كه در آينده كمتر شاهد چنين اتفاقاتي باشيم.
نظرات بینندگان