arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

جانشین کواچ پیدا شد؟ / آرسن ونگر: رییس اجرایی بایرن مونیخ با من تماس گرفت

سرمربی سابق آرسنال فاش کرد که رئیس اجرایی باشگاه بایرن مونیخ درباره هدایت این باشگاه با او تماس گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نقل از دیلی میل، بایرن مونیخ بعد از اخراج کواچ به دنبال گزینه‌ای بزرگ برای نیمکت خود است. از آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال به عنون یکی از گزینه‌های جدی هدایت بایرن مونیخ سخن به میان می آید.

ونگر درباره احتمال مربیگری در بایرن گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که من هیچ مدیر برنامه‌ای ندارم و خودم به تنهایی صحبت می‌کنم. نیازی نیست که کسی به نیابت از من صحبت کند. دوم اینکه من فرانس بکن باوئر و اولی هوینس را نزدیک به 40 سال است که می‌شناسم و دلیلی ندارد که چیزی را مخفی کنیم.

او ادامه داد: بدون آنکه من هیچ دخالتی داشته باشم نامم در بین گزینه های هدایت بایرن هست. چهارشنبه رومنیگه با من تماس گرفت اما نتوانستم در آن لحظه جواب دهم. به رسم ادب بعدا با رومنیگه تماس گرفتم. او گفت که داخل ماشین است و به باشگاه می‌رود. 4-5 دقیقه‌ای با هم صحبت کردیم. او گفت که من جزو گزینه‌های هدایت باشگاه هستم و من هم تاکید کردم که باید چند روزی فکر کنم و جواب نهایی را خواهم داد. رومنیگه به من گفت که فعلا فانز فلیک را به عنوان مربی موقت انتخاب کرده‌اند چرا که دو بازی مهم برابر المپیاکوس و بوروسیا دورتموند را پیش رو دارند.

ونگر در پایان گفت: قرار است که بعد از پایان دیدار حساس برابر بوروسیا دورتموند تصمیم نهایی توسط باشگاه بایرن گرفته شود. من هم تا یک‌شنبه در دوحه هستم. این همه حقیقت است. برای بایرن در دیدار برابر دورتموند آرزوی موفقیت می کنم.

نظرات بینندگان