arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸

لایو خبر - ۱۹ آبان ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به اظهارات روحانی: آیا رئیس جمهور از پیگیری‌های دستگاه قضا در پرونده زنجانی بی اطلاع است؟/ برای ما فرقی نمی‌کند که پرونده فساد مربوط به زنجانی باشد یا کرسنت و استات اویل / برخی وزرا و مدیران دولت قبل که در پرونده زنجانی برای آنها کیفرخواست صادر شده بود، در دولت جدید ارتقا پیدا کردند
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۳۹

سخنگوی قوه قضاییه به سخنان امروز رییس جمهور در یزد واکنش نشان داد.اسماعیلی گفت: اگر شکایتی شود حتما رسیدگی خواهیم کرد. این سئوال را هم داریم که امروز بیش از ٦ سال از استقرار این دولت می‌گذرد؛ چرا اگر فسادی رخ داده الان و تازه باید اعلام کنند که بروید و در دستگاه قضایی شکایت کنید.

استانداری یزد:‌ حاشیه سازان سخنرانی رئیس جمهوری سازماندهی شده بودند
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۳۸

یک منبع آگاه در استانداری یزد با اشاره به تلاش عده ای معدود اما سازمان یافته که قصد ایجاد اخلال در سخنرانی رییس جمهوری داشتند، گفت: این عده معدود همان زمان با پاسخ قاطع و حداکثری مردم شریف یزد حاضر در محل مواجه شدند که صدای وحدت را سر می دادند

فرمانده ارشد آمریکایی: به حضور در سوریه، عراق و افغانستان ادامه خواهیم داد
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۳۷

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا حضور نظامی در منطقه غرب آسیا را در راستای منافع امنیت ملی آمریکا توصیف کرد و گفت واشنگتن تا مدت‌ها به این حضور ادامه خواهد داد.

ارسال پرونده مدیرعامل معزول ایران خودرو به دادگاه
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۳

تسنیم نوشت: پرونده "هاشم یکه‌زارع" مدیرعامل معزول ایران خودرو برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی زرگر ارجاع شد.

تلاش برای اخلال در سخنرانی روحانی در یزد
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۲

در جریان سخنرانی رئیس جمهور در یزد، شمار کمی از حاضران شروع به دادن شعارهایی کردند. اگرچه شعاردهندگان تعدادشان کم بود و صدای آنها چندان شنیده نمی شد، حسن روحانی در سخنرانی خود به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: صدای شما مردم، صدای این چند نفر جوان نیست. روحانی با بیان اینکه اختلاف خواست آمریکاست، ادامه داد: نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده ای معدود بلند شود. گرچه آن عده بسیار معدود و کم در کشورند اما همان عده معدود و کم را هم به اسلام دعوت می کنیم.

مجلس با استعفای کاظم جلالی موافقت کرد
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۲

نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز خانه ملت با استعفای کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس موافقت کردند. کاظم جلالی به عنوان گزینه برای سفارت ایران در روسیه انتخاب شده است.

واکنش محسن هاشمی به اظهارات قالیباف
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۱

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات جدید قالیباف گفت: رویه بنده در اداره شورای شهر جلوگیری از تنش‌زایی و صرف شدن انرژی همکاران در مدیریت شهری به دور از مباحث مربوط به گذشته و اختلافات ناشی از آن بوده و این انتظار را نیز از مدیران شهری گذشته داریم که از بیان اظهارات خارج از دایره انصاف خودداری کنند و قضاوت در مورد پرونده‌های گذشته را به قوه قضاییه بسپارند. محسن هاشمی با بیان اینکه شهروندان تهرانی با رأی بی سابقه خود خواستار تحول در وضعیت اداره شهر و توقف روندهای نادرست تصمیم گیری شدند، گفت: اگر چه مدیران شهری برای اجرای مطالبات به حق مردم به صورت کامل نتوانستند به موفقیت برسند اما به معنی تایید سیاست‌های گذشته نیست و حتما باید تحولاتی ایجاد شود.

قرار بازداشت «شبنم نعمت‌زاده» تمدید شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۰

قرار بازداشت «شبنم نعمت‌زاده» ۱۶ آبان به اتمام رسید و مجددا به دستور قاضی پرونده تمدید شد. قاضی مسعودی مقام، رئیس دادگاه نیز اعلام کرد که امکان صدور قرار وثیقه و آزاد شدن نعمت‌زاده وجود ندارد و در صورت نیاز باز هم تمدید خواهد شد.

خروج از ان‌پی‌تی؛ فعلا نه
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۳

موسوی سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد : نظام جمهوری اسلامی ایران ، فعلا تصمیمی برای خروج از NPT ندارد .

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۷:۰۹

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان