arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰

اظهارات جدید دکتر احمدی نژاد: ما مدعي حقوق همه ملت ها هستيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رئیس جمهور در اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی گفت: آمریکا با بیش از300 میلیون نفر جمعیت فقط دو حزب دارد که هردو عروسک های خیمه شب بازی و پشت صحنه صهیونیست ها هستند.

احمدی نژاد با طرح این پرسش که چرا مردم باید از این حزب به آن حزب پناه ببرند ، افزود: این می آید و همان نقشه قبلی را دنبال می کند و در شرایطی که این دو حزب هزینه های زیادی برای تبلیغات می کنند کدام کاندیدای مستقل در آمریکا امکان رأی آوردن دارد .

وی گفت: کدام آزادی ؟ کدام دموکراسی ؟ در کجای اروپا دموکراسی هست ؟ سؤال می کنم مردم اروپا برای اینکه بگویند از این حاکمان خوششان نمی آید و آنها را قبول ندارند دیگر باید چه کار کنند و به چه کسی پناه ببرند ؟ آیا در اروپا و آمریکا فریادرسی هست ؟ همه این ها بازی سیاسی و بازی قدرت است.

رئیس جمهور افزود: اینها چطور می خواهند به دیگران دموکراسی و آزادی بدهند ، معلوم است فریب جدیدی است و همه باید هوشیار باشیم وی ادامه داد: منقطه را ببینید چقدر اسلطه می فروشند ؟ در سال گذشته میلادی بیش از60 هزار دلار سلاح به کشورهای منطقه فروختند .

احمدی نژاد گفت: این سلاح ها برای آزادی و دموکراسی است یا کشتار ، جنگ و ایجاد اختلاف ؟ به صراحت اعلام می کنم عدالت، آزادی و کرامت حق همه ملت های عالم از شرق تا غرب ، امریکای جنوبی ، آمریکای شمالی ،‌ اروپا ، آفریقا ، آسیا و اقیانوسیه است اما این درسایه سلاح های آمریکایی و اروپایی محقق نخواهد شد .

وی افزود:‌ یکی از صحنه های بسیار تلخ و مضحک این است که در منطقه ما بعضی ها که در فرهنگشان انتخابات و آزادی معنی ندارد ، دور هم جمع شده اند و برای دیگران فرمان دموکراسی و آزادی صادر می کنند. رئیس جمهور گفت: قبلا هم اعلام کردم که امروز غربی ها می خواهند در منطقه ما اختلاف و درگیری ایجاد کنند ، هدف آنها نجات رژیم صهیونیستی است . وی افزود: همه باید هوشیار باشند زیرا می خواهند اختلاف مذهبی و نژادی ایجاد کنند و به دست یکی دیگری را بزنند ؛ من به سران کشورهای منطقه گفتم که امریکا می خواهد با دست شما سوریه را بزند و وقتی این کار کرد فردایش نوبت شماست .

احمدی نژاد گفت: آزادی و عدالت برای همه ملت ها از شرق تا غرب عالم است و ما مدعی حقوق همه ملت ها هستیم . وی افزود: خدای متعال برای هدایت و سعادت انسان ها یک دین بیشتر نفرستاده است و پیامبران اولوالعزم متناسب با ظرفیت بشر و شرایط زمان و مکان ، بخشی از دین را عرضه کردند و پیامبر عزیز ما همه دین و کمال دین را عرضه کرد .

احمدی نژاد گفت : همه ارزش های الهی در سایه دین است و اگر کسی در هر جا و در هر نقطه عالم برای خدا به دنبال عدالت باشد عملش عملی دینی و اسلامی است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
11
البته همه فرمايشات ايشان صحيح است و فقط رياضياتشان كمي 19 است. توليد ناخالص كل جهان در يك سال 45 هزار ميليارد دلار است ، حالا چطور چند كشور در يك سال 60 هزار ميليارد دلار اسلحه خريده اند بماند!
نظرات بینندگان