arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

حمله اسرائیل به ساختمانی در نزدیکی سفارت لبنان در دمشق / خبر تاییدنشده رسانه فلسطینی: هدف حمله، «اکرم العجوری» از اعضای جهاد اسلامی بود / او و همسرش به شهادت رسیده‌اند

در پی حمله اسرائیل به یک ساختمان در نزدیکی سفارت لبنان در دمشق، تا کنون دو نفر کشته و شش نفر زخمی شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش کرد، در پی حمله به ساختمانی در منطقه «المزه» دمشق در نزدیکی سفارت لبنان در این شهر دو نفر کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند.

«محمد خالد الرحمون» وزیر کشور سوریه از مکان حمله بازدید کرد . ارتش سوریه هم اعلام کرد، پدافند هوایی این کشور در ساعت چهار و نیم بامداد امروز (به وقت محلی) با هدفی متخاصم در آسمان داریای دمشق مقابله کرده است.

وبگاه فلسطینی «عرب 48» در این باره نوشت: برخی فعالان اینترنتی می‌گویند هدف این حمله، «اکرم العجوری» از اعضای جهاد اسلامی فلسطین بوده و گفته می‌شود وی به همراه همسرش به شهادت رسیده‌اند اما این خبر به صورت رسمی تأیید نشده است.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» اعلام کرد: در پی حمله اسرائیل به دمشق فرزند اکرم العجوری از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی به شهادت رسیده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در منطقه «الشجاعیه» غزه نیز را هدف گرفتند. در این حمله، ابوالعطا و همسرش به شهادت رسیدند و دو فرزند به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

رژیم صهیونیستی شهریورماه امسال (۱۳۹۸) مناطقی در جنوب دمشق را هدف گرفت. در آن زمان نیروی هوایی این رژیم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «به تعدادی از اهداف تروریستی در روستای عقربا در جنوب دمشق در سوریه از جمله نیروهای ایرانی که قصد ارسال تعدادی پهپاد تهاجمی علیه اسرائیل را داشتند، حمله کردیم».

منبع: فارس
نظرات بینندگان