arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

دستگیری و جمع‌آوری 1100 معتاد متجاهر و خرده فروش در تهران

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 270 خرده فروش و جمع‌آوری بیش از 900 معتاد متجاهر در اجرای دومین مرحله از طرح ظفر در سطح شهر تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 270 خرده فروش و جمع‌آوری بیش از 900 معتاد متجاهر در اجرای دومین مرحله از طرح ظفر در سطح شهر تهران خبر داد.

 سردار حسین رحیمی در اجرای دومین مرحله از طرح ظفر که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس پایتخت برگزار شد، گفت: همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با استفاده از منابع اطلاعاتی و شگردهای خاص از حدود یک ماه پیش اقدامات خود برای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز با همکاری مقام قضایی 200 حکم قضایی برای ورود به 200 مخفیگاه خرده فروشان مواد مخدر صادر شده و ماموران پلیس طی سه روز گذشته با حضور در این اماکن 270 نفر از خرده فروشان حرفه‌ای مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از این 270 خرده فروش دستگیر شده بالغ بر 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 900 معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند گفت:‌ بعد از اجرای طرح ویژه پلیس در مناطقی نظیر شوش و هرندی برخی از خرده فروشان مواد مخدر به خانه‌ها و نقاط دیگری کوچ کردند و به تبع آن معتادان متجاهر نیز ممکن است در نقاط دیگری فعال شوند که ما دست از سر اینها بر نمی‌داریم و طبق قولی که به مردم داده‌ایم با آنان برخورد خواهیم کرد.

سردار رحیمی با بیان اینکه 15 خانه در اجرای طرح ظفر 2 در آستانه پلمب هستند، گفت: در اجرای این طرح 11 دستگاه خودروی سواری توقیف شدند و 155 فقره انواع آلات و ادوات مصرف و توزیع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون بیش از 15 تن مواد مخدر در پایتخت کشف شد، خاطرنشان کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده افزایش 42 درصدی کشفیات است و این نشان می‌دهد که ما اجازه ندادیم که حداقل 15 تن مواد مخدر به دست مصرف کننده برسد.

وی در مورد دیگر کشفیات طرح ظفر 2 نیز گفت: 500 کیلوگرم قرص متادون و مقادیری داروی روان گردان و غیر مجاز نیز در این طرح کشف و ضبط شده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان